Morska Stocznia Remontowa Gryfia S.A., poinformowała, iż w dniu 12 kwietnia 2021 r. została podpisana umowa na opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie modernizacji infrastruktury na potrzeby posadowienia nowego doku pływającego przy nabrzeżu Gdyńskim w Szczecinie.
Na podstawie „Zaproszenia do złożenia oferty na usługę opracowania dokumentacji projektowej", opublikowanego w dniu 27.01.2021 r., w ramach dwuetapowej procedury wyboru Wykonawcy najkorzystniejszą ofertę pod względem kryteriów określonych w Zaproszeniu, złożyła spółka WUPROHYD Sp. z o.o. Biuro Projektów z Gdyni.
Wuprohyd Sp. z.o.o, jest firmą z 40-letnim doświadczeniem w branży, zajmuje się
projektowaniem, nadzorem inwestorskim, ekspertyzami, doradztwem,
wykonywaniem obiektów pod klucz ze specjalizacją w budownictwie
hydrotechnicznym. Przedsiębiorstwo ma za sobą dziesiątki wykonanych projektów i ich realizacji m.in.: projekt przebudowy wejścia do Portu Gdańsk - Falochron Wschodni; projekt przebudowy Nabrzeża Szyprów na Martwej Wiśle w Gdańsku, modernizacja układu falochronów osłonowych w Porcie Północnym w Gdańsku oraz wiele innych.
Podpisana w poniedziałek umowa obejmuje opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej w zakresie modernizacji infrastruktury na potrzeby posadowienia nowego doku pływającego przy nabrzeżu Gdyńskim w Szczecinie wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę oraz pełnieniem nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych.
Pozyskanie nowego, większego doku pływającego niż dotychczas
eksploatowany w tym miejscu dok, odpowiada panującym na świecie trendom
pojawiania się coraz większych jednostek pływających, również w basenie
Morza Bałtyckiego oraz Północnego, przez co doprowadzi do podniesienia
zdolności produkcyjnej Morskiej Stoczni Remontowej „GRYFIA” S.A.
związanej z remontami oraz realizacją projektów przebudowy jednostek
pływających.
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
Szwedzi czekają na polskie promy. W porcie Ystad rosną obawy o finanse i przyszłość wspólnego projektu
Latarnie Gospodarki Morskiej 2022 w kategorii "Lider Technologii Morskich". Ruszyło głosowanie online
Drugi okręt podwodny dla sił morskich Hiszpanii zwodowany. Tak się prezentuje
Ulstein woduje kolejny statek, którego kadłub zbudował CRIST. Tak prezentuje się Nexans Electra
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
W Turcji ruszyła budowa pierwszego okrętu logistycznego dla sił morskich Portugalii
Hiszpański „Hydrograf”? Navantia zbuduje okręty specjalistyczne dla Armada Española
Duńskie promy bardziej przyjazne środowisku. Jeden z nich otrzyma nowy system akumulatorów