Kolejny miesiąc intensywnych prac w Stoczni Remontowej Nauta S.A. Przy nabrzeżach i w dokach najdłużej funkcjonującej stoczni remontowej w Polsce na remontach przebywa aż 17 jednostek pływających.
Połowa z nich przechodzi remonty klasowe połączone z montażem systemów BWTS. Do grupy tej należą masowce Polskiej Żeglugi Morskiej – m/v Gdynia i m/v Koszalin, drobnicowce armatora Briese Schiffahrts – m/v BBC RIO, m/v HOLLUM oraz BBC CITRINE, jak i drobnicowce m/v ONEGO WISLA oraz BBC ZARATE .
Tradycyjnie stocznię Nauta odwiedzają jednostki norweskiego armatora Wilson Ship Management. Obecnie prace kontynuowane są na drobnicowcach m/v WILSON THAMES, WILSON AMSTERDAM oraz WILSON AVONMOUTH.
Przypomnijmy, że w 2021 Stocznia Remontowej Nauta S.A. jako najstarsza cywilna stocznia remontowa w Polsce świętowała jubileusz 95-lecia istnienia. Warto dodać, że z tej okazji, w październiku została wyróżniona nagrodą specjalną Latarnie Gospodarki Morskiej 2021.
Dzięki skutecznie przeprowadzonej restrukturyzacji w latach 2020/2021 spółka w sposób niezakłócony kontynuuje działalność oraz pozytywnie ocenia dalsze perspektywy rozwoju.
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
Szwedzi czekają na polskie promy. W porcie Ystad rosną obawy o finanse i przyszłość wspólnego projektu
Latarnie Gospodarki Morskiej 2022 w kategorii "Lider Technologii Morskich". Ruszyło głosowanie online
Drugi okręt podwodny dla sił morskich Hiszpanii zwodowany. Tak się prezentuje
Ulstein woduje kolejny statek, którego kadłub zbudował CRIST. Tak prezentuje się Nexans Electra
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
W Turcji ruszyła budowa pierwszego okrętu logistycznego dla sił morskich Portugalii
Hiszpański „Hydrograf”? Navantia zbuduje okręty specjalistyczne dla Armada Española
Duńskie promy bardziej przyjazne środowisku. Jeden z nich otrzyma nowy system akumulatorów