Zamet Industry poinformowała o zawarciu przez konińską spółkę Fugo Zamet umowy z hiszpańską firmą Duro Felguera SA, na wykonanie, zmontowanie oraz dostarczenie do miejsca załadunku na środek transportu morskiego, czterech urządzeń przeładunkowych typu „Stacker Reclaimer”. Szacunkowa wartość zamówienia wynosi ok. 4.3 mln eur.
Przewidywany termin realizacji całego zamówienia to jedenaście miesięcy od daty zawarcia umowy. Wykonane przez Fugo Zamet Sp. z o.o. ładowarko-zwałowarki trafią finalnie do inwestora z Algierii.
– Umowa z naszym partnerem z Hiszpanii jest dobrym krokiem w kierunku zwiększenia rozpoznawalności marki Zamet Industry na nieeksploatowanym dotychczas rynku iberyjskim. Jestem przekonany, że realizacja tego zamówienia umocni naszą pozycję na arenie międzynarodowej i tym samym korzystnie wpłynie na zwiększenie możliwości dalszej ekspansji zagranicznej Grupy Zamet, nie tylko w obszarze urządzeń przeładunkowych, ale także w zakresie pozostałej działalności i usług oferowanych przez Grupę Zamet – mówi Tomasz Jakubowski, Prezes Zarządu Zamet Industry.
- Warto podkreślić, że wykonawstwo tego rodzaju urządzeń przeładunkowych, świetnie wpisuje się zarówno w kompetencje konińskiej spółki, jak i strategię rozwoju całej grupy kapitałowej, m.in. poprzez pozyskiwanie nowych rynków zbytu dla produktów i usług, w obszarze których posiadamy konkretne referencje – dodaje Tomasz Jakubowski.
Głównym przedmiotem d ziałalności wchodzącej w skład Grupy Zamet spółki Fugo Zamet jest produkcja konstrukcji stalowych, w tym w szczególności w zakresie urządzeń dźwigowych i przeładunkowych, konstrukcji stalowych budynków oraz pozostałych obiektów budowlanych, a także konstrukcji na potrzeby sektora związanego z podwodnym wydobyciem ropy i gazu. Spółka oferuje też szereg usług z zakresu naprawy, modernizacji i konserwacji maszyn oraz działalności inżynieryjnej i doradztwa technicznego.
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
Szwedzi czekają na polskie promy. W porcie Ystad rosną obawy o finanse i przyszłość wspólnego projektu
Latarnie Gospodarki Morskiej 2022 w kategorii "Lider Technologii Morskich". Ruszyło głosowanie online
Norweski przewoźnik otrzymał pierwszy statek PCTC zgodny z nowymi przepisami bezpieczeństwa IMO
W Peru rozpoczęto budowę fregaty. To kolejne z serii przedsięwzięć w ramach rozwoju floty i branży okrętowej
Drugi okręt podwodny dla sił morskich Hiszpanii zwodowany. Tak się prezentuje
Ulstein woduje kolejny statek, którego kadłub zbudował CRIST. Tak prezentuje się Nexans Electra
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
W Turcji ruszyła budowa pierwszego okrętu logistycznego dla sił morskich Portugalii