Zamet Industry poinformowała o zawarciu przez konińską spółkę Fugo Zamet umowy z hiszpańską firmą Duro Felguera SA, na wykonanie, zmontowanie oraz dostarczenie do miejsca załadunku na środek transportu morskiego, czterech urządzeń przeładunkowych typu „Stacker Reclaimer”. Szacunkowa wartość zamówienia wynosi ok. 4.3 mln eur.
Przewidywany termin realizacji całego zamówienia to jedenaście miesięcy od daty zawarcia umowy. Wykonane przez Fugo Zamet Sp. z o.o. ładowarko-zwałowarki trafią finalnie do inwestora z Algierii.
– Umowa z naszym partnerem z Hiszpanii jest dobrym krokiem w kierunku zwiększenia rozpoznawalności marki Zamet Industry na nieeksploatowanym dotychczas rynku iberyjskim. Jestem przekonany, że realizacja tego zamówienia umocni naszą pozycję na arenie międzynarodowej i tym samym korzystnie wpłynie na zwiększenie możliwości dalszej ekspansji zagranicznej Grupy Zamet, nie tylko w obszarze urządzeń przeładunkowych, ale także w zakresie pozostałej działalności i usług oferowanych przez Grupę Zamet – mówi Tomasz Jakubowski, Prezes Zarządu Zamet Industry.
- Warto podkreślić, że wykonawstwo tego rodzaju urządzeń przeładunkowych, świetnie wpisuje się zarówno w kompetencje konińskiej spółki, jak i strategię rozwoju całej grupy kapitałowej, m.in. poprzez pozyskiwanie nowych rynków zbytu dla produktów i usług, w obszarze których posiadamy konkretne referencje – dodaje Tomasz Jakubowski.
Głównym przedmiotem d ziałalności wchodzącej w skład Grupy Zamet spółki Fugo Zamet jest produkcja konstrukcji stalowych, w tym w szczególności w zakresie urządzeń dźwigowych i przeładunkowych, konstrukcji stalowych budynków oraz pozostałych obiektów budowlanych, a także konstrukcji na potrzeby sektora związanego z podwodnym wydobyciem ropy i gazu. Spółka oferuje też szereg usług z zakresu naprawy, modernizacji i konserwacji maszyn oraz działalności inżynieryjnej i doradztwa technicznego.
W stoczni Naval Group położono stępkę pod trzecią fregatę dla Marynarki Wojennej Grecji
Singapur na czele miast morskich świata. Gdańsk w morskiej 40-tce
Unibaltic wzbogaca swoją flotę o nowy statek. To także drugi w jej historii, jaki otrzymał nazwę Apatyth
W stoczni TKMS zwodowano czwarty okręt podwodny dla Singapuru
EST-Floattech dostawcą kontenerowego systemu akumulatorów dla pierwszego w pełni elektrycznego pchacza
Konferencja „Morska flota handlowa pod narodową banderą. Polską racją stanu!"