Firma SEAONICS zdobyła nagrodę Innowacji Roku podczas OSJ (Offshore Support Journal Conference and Exhibition) Awards w Londynie 8 lutego tego roku za w pełni elektryczny żuraw z kompensacją 3D ECMS SEAONICS (ECMC- Electric Controlled Motion Compensated).
Nagroda ta jest przyznawana innowacyjnemu produktowi, usłudze lub systemowi, który w ciągu ostatnich 12 miesięcy znacząco poprawił projekt, budowę i/lub aspekt operacyjny jednostek OSV będącego w eksploatacji. Żuraw SEAONICS jest w pełni napędzany elektrycznie, co pozwala na wydajne operacje przeładunkowe dla zrównoważonej przyszłości. Technologia sterowania aktywną kompensacją ruchu została opracowana przez firmę SEAONICS i jest dobrze sprawdzona w morskich operacjach wiatrowych. Sterowanie wysięgnikiem, sterowanie obrotem i sterowanie teleskopem są napędzane elektrycznie i dynamicznie wykorzystywane do wykonywania kompensacji 3D końcówki żurawia.
- Jesteśmy bardzo podekscytowani nagrodą i rezultatami naszej koncentracji i strategii na rzecz elektryfikacji urządzeń dźwigowych i przeładunkowych. Będziemy kontynuować tę koncentrację i nasz wkład w zerową emisję CO2 w naszej branży - zaznaczył dyrektor generalny Håkon Fauske.
Ceremonia przyznania nagrody odbyła się w Londynie podczas dorocznego rozdania nagród
OSJ (Offshore Support Journal Conference and Exhibition). W jej trakcie miała miejsce
prestiżowa gala Industry Gala Dinner. Branża offshore
z całej Europy, Stanów Zjednoczonych oraz kluczowych, ugruntowanych i
wschodzących rynków z całego świata była reprezentowana na konferencji
OSJ. W sumie ponad 450 profesjonalistów z branży zebrało się w Londynie
na tegorocznej imprezie w dniach 7-9 lutego. Punktem kulminacyjnym tego
wydarzenia była uroczysta kolacja i wręczenie nagród za wiodące w
branży innowacje, doskonałość operacyjną i osiągnięcia.
- Jesteśmy zaszczyceni otrzymaniem nagrody Innovation of the Year podczas corocznej konferencji OSJ Support Journal Conference Awards and Exhibition" — podkreślił starszy inżynier systemów i menedżer produktu, ECMC Gangway & Crane Tom Jørann Giske.
SEAONICS stawia sobie za cel uczynienie rozwiązań w zakresie transportu morskiego jeszcze inteligentniejszymi, wydajniejszymi i bardziej opłacalnymi dzięki specjalistycznej wiedzy i zaawansowanej technologii. W ten sposób chce dawać swoim klientom przewagę w zrównoważonej eksploracji, rozwoju i pozyskiwaniu zasobów oceanicznych.
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
Szwedzi czekają na polskie promy. W porcie Ystad rosną obawy o finanse i przyszłość wspólnego projektu
Latarnie Gospodarki Morskiej 2022 w kategorii "Lider Technologii Morskich". Ruszyło głosowanie online
Drugi okręt podwodny dla sił morskich Hiszpanii zwodowany. Tak się prezentuje
Ulstein woduje kolejny statek, którego kadłub zbudował CRIST. Tak prezentuje się Nexans Electra
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
W Turcji ruszyła budowa pierwszego okrętu logistycznego dla sił morskich Portugalii
Hiszpański „Hydrograf”? Navantia zbuduje okręty specjalistyczne dla Armada Española
Duńskie promy bardziej przyjazne środowisku. Jeden z nich otrzyma nowy system akumulatorów