PMK
Południowokoreański koncern żeglugowy, Hyundai Merchant Marine (HMM), przewiduje 25-procentowy wzrost przychodów w obecnym roku. Ma w tym pomóc wejście do służby megakontenerowców.
Dwanaście kontenerowców o ładowności 24 tys. TEU ma być kolejno dostarczanych, począwszy od kwietnia tego roku. Będą one pływać na szlaku Azja-Europa w ramach serwisu sojuszu THE Alliance.
- Po tym, jak HMM zacznie na poważnie eksploatować megakontenerowce, oczekuje się, że ogólna wielkość sprzedaży i przychody zostaną odpowiednio zwiększone na podstawie szereg wysiłków zmierzających do zwiększenia konkurencyjności sprzedaży, w szczególności w dziedzinie transportu zwrotnego- powiedział rzecznik HMM.
Rzecznik dodał, że wzrost przychodów jest oczekiwany „pomimo utrzymujących się niepewności w globalnym środowisku handlowym”.
- Myślę, że nie należy dodawać, że rok 2020 będzie również rokiem poprawy naszej struktury zysków - podsumował.
Oczekuje się, że HMM doda w tym roku około 34 statków do sieci sojuszu THE Alliance, o łącznej ładowności 519 000 TEU.
W ubiegłym tygodniu alians zaprezentował rozszerzoną sieć usług na rok 2020, przyjmując HMM jako pełnoprawnego członka. Po zaakceptowaniu członkostwa HMM przez Federalną Komisję Morską USA przewoźnik dołączy do swoich trzech partnerów w sojuszu: Hapag-Lloyd, Ocean Network Express (ONE) i Yang Ming.
THE Alliance planuje wprowadzić ulepszony pakiet produktów około 1 kwietnia 2020 roku.
Stłuczka jednostek na Odrze w Szczecinie
Tysięczny egzemplarz łodzi dla światowego giganta wyprodukowany przez Markos
Kolejne strajki w Europie – opóźnienia dostaw transatlantyckich
[WIDEO] Jordania. 12 osób zginęło w wyniku wycieku chloru w porcie w Akabie
Dni portu w szkole, czyli portowy program edukacyjny
Nowy dzierżawca Bałtyckiego Terminalu Zbożowego w Gdyni