PMK
Niemiecki Hapag-Lloyd podpisał umowę na dostęp do części serwisów Azja-Europa serwisu 2M składającego się z armatorów Maersk i MSC.
Hapag-Lloyd twierdzi, że dodanie usług doprowadzi do wyższej częstotliwości cotygodniowych zawinięć, większej liczby opcji routingu i dostępu do dodatkowych portów o wysokiej niezawodności harmonogramu. Umowa czarteru rozpocznie się w marcu 2020 r.
Hapag-Lloyd twierdzi, że dostarczy dodatkowe informacje dotyczące usług w nadchodzących tygodniach. Niemiecki armator jest członkiem THE Alliance z partnerami Yang Ming, Ocean Express Network (ONE) oraz nowym członkiem Hyundai Merchant Marine.
Maersk Line i MSC zainicjowały sojusz 2M w 2015 roku. 10-letnia umowa o podziale statków obowiązuje w handlu w Azji, Europie, na Pacyfiku i na Atlantyku.
Hapag-Lloyd twierdzi, że umowa z Maersk obejmie tylko wybrane usługi 2M w Azji i Europie Północnej.
00:04:03
Rekordowy tunel dnie Bałtyku połączy Niemcy i Danię w 2029 roku (wideo)
Prezydent Elbląga: unijne środki na modernizację portu dadzą miastu silny impuls rozwojowy
Okno Maersk na Azję. Firma otwiera centrum logistyczne w Szanghaju
Służby i instytucje przygotowują się do sezonu zimowego. Spotkanie z udziałem ministra infrastruktury
KE dała zielone światło na unijne finansowanie inwestycji w porcie w Elblągu
Fąfara: w przyszłym roku Orlen może dostarczyć Ukrainie 1 mld m sześc. gazu
Południowa perspektywa na dostęp do morza. Porty Szczecin i Świnoujście bramą dla Dolnego Śląska i Opolszczyzny