PMK
Niemiecki Hapag-Lloyd podpisał umowę na dostęp do części serwisów Azja-Europa serwisu 2M składającego się z armatorów Maersk i MSC.
Hapag-Lloyd twierdzi, że dodanie usług doprowadzi do wyższej częstotliwości cotygodniowych zawinięć, większej liczby opcji routingu i dostępu do dodatkowych portów o wysokiej niezawodności harmonogramu. Umowa czarteru rozpocznie się w marcu 2020 r.
Hapag-Lloyd twierdzi, że dostarczy dodatkowe informacje dotyczące usług w nadchodzących tygodniach. Niemiecki armator jest członkiem THE Alliance z partnerami Yang Ming, Ocean Express Network (ONE) oraz nowym członkiem Hyundai Merchant Marine.
Maersk Line i MSC zainicjowały sojusz 2M w 2015 roku. 10-letnia umowa o podziale statków obowiązuje w handlu w Azji, Europie, na Pacyfiku i na Atlantyku.
Hapag-Lloyd twierdzi, że umowa z Maersk obejmie tylko wybrane usługi 2M w Azji i Europie Północnej.
Dni portu w szkole, czyli portowy program edukacyjny
Nowy dzierżawca Bałtyckiego Terminalu Zbożowego w Gdyni
Turcja: nasz statek handlowy opuścił Mariupol jako pierwsza zagraniczna jednostka
Błękitna flaga w Porcie Jachtowym w Kołobrzegu [GALERIA]
Do Polski z innych kierunków niż rosyjski od początku roku przypłynęło 2,8 mln ton węgla
Rosja zakłóca eksport kazachskiej ropy