PMK
Niemiecki Hapag-Lloyd podpisał umowę na dostęp do części serwisów Azja-Europa serwisu 2M składającego się z armatorów Maersk i MSC.
Hapag-Lloyd twierdzi, że dodanie usług doprowadzi do wyższej częstotliwości cotygodniowych zawinięć, większej liczby opcji routingu i dostępu do dodatkowych portów o wysokiej niezawodności harmonogramu. Umowa czarteru rozpocznie się w marcu 2020 r.
Hapag-Lloyd twierdzi, że dostarczy dodatkowe informacje dotyczące usług w nadchodzących tygodniach. Niemiecki armator jest członkiem THE Alliance z partnerami Yang Ming, Ocean Express Network (ONE) oraz nowym członkiem Hyundai Merchant Marine.
Maersk Line i MSC zainicjowały sojusz 2M w 2015 roku. 10-letnia umowa o podziale statków obowiązuje w handlu w Azji, Europie, na Pacyfiku i na Atlantyku.
Hapag-Lloyd twierdzi, że umowa z Maersk obejmie tylko wybrane usługi 2M w Azji i Europie Północnej.
MI przygotuje projekt rozporządzenia ws. planu zagospodarowania przestrzennego wód portu morskiego w Dziwnowie
Port Elbląg liczy na większy przeładunek
Masowce i tankowce na fali. Analiza rynku tonażowego (tygodnie 11-14/2024)
Przygotowania do bazy offshore. Jak wygląda budowa?
Dzień Kierowcy Zawodowego z udziałem gdyńskich terminali
Polski sektor transportu wodnego podkreśla znaczenie współpracy w obszarze badań i rozwoju