PMK
W odpowiedzi na rosnący popyt na przewozy frachtowe na Bałtyku, Stena Line zwiększa liczbę rejsów na linii Gdynia–Karlskrona.
Chcąc w pełni wykorzystać rosnący popyt na przewozy frachtowe, operator promowy Stena Line zdecydował, że od maja br. na trasie Gdynia–Karlskrona (południowa Szwecja) uruchomione zostaną dodatkowe rejsy promu Stena Baltica. Na tej linii kursują trzy statki. Stena Vision oraz Stena Spirit wykonują już maksymalną liczbę rejsów (po 12 tygodniowo). Stena Baltica to statek przeznaczony głównie dla frachtu. Jego dwa dodatkowe wypłynięcia w tygodniu oznacza, że częstotliwość wypłynięć na tej linii będzie większa o blisko 10%.
- Rokrocznie odnotowujemy wzrost przewozów na trasie między Polską a Szwecją we wszystkich segmentach. Kontynuację tego trendu obserwowaliśmy w roku 2015, a także w roku bieżącym. – wyjaśnia Tony Michelsen, Route Manager Baltic Sea. - Jest to rezultat dynamicznego wzrostu eksportu z Polski do krajów skandynawskich. Dodając odejścia we wtorki wieczorem z Gdyni oraz w południe w środy z Karlskrony, odpowiadamy na rosnący popyt. – dodaje Tony Michaelsen.
00:04:03
Rekordowy tunel dnie Bałtyku połączy Niemcy i Danię w 2029 roku (wideo)
00:04:15
Największe kontenerowce świata - przegląd
Polski masowiec zderzył się z suwnicą i żurawiami
Okno Maersk na Azję. Firma otwiera centrum logistyczne w Szanghaju
Służby i instytucje przygotowują się do sezonu zimowego. Spotkanie z udziałem ministra infrastruktury
KE dała zielone światło na unijne finansowanie inwestycji w porcie w Elblągu
Fąfara: w przyszłym roku Orlen może dostarczyć Ukrainie 1 mld m sześc. gazu
Południowa perspektywa na dostęp do morza. Porty Szczecin i Świnoujście bramą dla Dolnego Śląska i Opolszczyzny
10 tys. żołnierzy i funkcjonariuszy będzie pilnować infrastruktury krytycznej