PKP CARGO modyfikuje obowiązujący system identyfikacji wizualnej i powraca do klasycznych barw, od lat kojarzonych z koleją. Oznacza to powrót do koloru niebieskiego w miejsce czerwonego.
Takie rozwiązanie pozwala na zachowanie większości cech, które wyróżniają nowy znak: formy graficznej komponującej się ze strategią zmiany identyfikacji wizualnej, idei kompleksowości usług oraz symboliki cykliczności, pewności i nieodwołalności. Wprowadzona w nowym znaku i utrzymana nowoczesna typografia (liternictwo) znaku daje możliwość kojarzenia logo PKP CARGO z dynamiką i rozwojem spółki.
Przywrócenie koloru niebieskiego w identyfikacji wizualnej pozwoli także zachować obecną malaturę taboru. Jedyna zmiana to logo w nowym kształcie, które będzie umieszczane sukcesywnie, zgodnie z planem remontowym taboru.
00:04:03
Rekordowy tunel dnie Bałtyku połączy Niemcy i Danię w 2029 roku (wideo)
00:04:15
Największe kontenerowce świata - przegląd
Polski masowiec zderzył się z suwnicą i żurawiami
Prezydent Elbląga: unijne środki na modernizację portu dadzą miastu silny impuls rozwojowy
Okno Maersk na Azję. Firma otwiera centrum logistyczne w Szanghaju
Służby i instytucje przygotowują się do sezonu zimowego. Spotkanie z udziałem ministra infrastruktury
KE dała zielone światło na unijne finansowanie inwestycji w porcie w Elblągu
Fąfara: w przyszłym roku Orlen może dostarczyć Ukrainie 1 mld m sześc. gazu
Południowa perspektywa na dostęp do morza. Porty Szczecin i Świnoujście bramą dla Dolnego Śląska i Opolszczyzny