oprac. MN
Dywizja DSV Air & Sea, globalnego dostawcy usług transportowych i logistycznych, zakończyła proces integracji zespołu, biur oraz systemów informatycznych z amerykańskimi strukturami UTi Freight Forwarding, odpowiedzialnymi za transport morski i lotniczy.
W wyniku połączenia DSV Air & Sea zatrudnia obecnie w USA ponad 1 tys. pracowników w 36 oddziałach i jest obecne w sumie w 19 stanach. Wszystkie siły operatora są w tej chwili skoncentrowane na dostarczaniu jak najwyższej jakości obsługi, której wynikiem ma być systematyczne zwiększanie udziału DSV w rynku amerykańskim.
Bardzo się cieszę, że udało nam się zamknąć proces integracji z UTi w tak krótkim czasie. Posiadamy silny zespół i możemy się w tej chwili w pełni skoncentrować na obsłudze naszych klientów i rozwoju naszego biznesu w duchu strategii „One DSV” - mówi Niels Larsen, Prezes DSV Air & Sea USA.
W wyniku połączenia DSV z UTi operator rozszerzył swoją bazę klientów z sektora Automotive oraz pozyskał nową grupę klientów w sektorze Healthcare, w którym ma plany dynamicznie się rozwijać w nadchodzących latach. Integracja wpłynęła też stymulująco na współpracę zagraniczną pomiędzy amerykańskimi oddziałami DSV i Meksykiem, opartą w dużej mierze właśnie na przemyśle motoryzacyjnym, który jest obecnie jednym z najszybciej rosnących sektorów w ramach DSV USA. I wreszcie, wraz z integracją z UTi, operator powiększył swoje struktury o dywizje Road (dawne UTi Distribution) oraz Solutions (dawne UTi Contract Logistics), dzięki którym może w tej chwili zaoferować swoim klientom kompleksową obsługę całego łańcucha logistycznego.
Grupa DSV posiada biura oraz oddziały w ponad 80 krajach na sześciu kontynentach.
00:04:03
Rekordowy tunel dnie Bałtyku połączy Niemcy i Danię w 2029 roku (wideo)
00:04:15
Największe kontenerowce świata - przegląd
Polski masowiec zderzył się z suwnicą i żurawiami
Okno Maersk na Azję. Firma otwiera centrum logistyczne w Szanghaju
Służby i instytucje przygotowują się do sezonu zimowego. Spotkanie z udziałem ministra infrastruktury
KE dała zielone światło na unijne finansowanie inwestycji w porcie w Elblągu
Fąfara: w przyszłym roku Orlen może dostarczyć Ukrainie 1 mld m sześc. gazu
Południowa perspektywa na dostęp do morza. Porty Szczecin i Świnoujście bramą dla Dolnego Śląska i Opolszczyzny
10 tys. żołnierzy i funkcjonariuszy będzie pilnować infrastruktury krytycznej