Kołobrzeski armator, którego promy pływają na trasach Świnoujście-Ystad oraz Gdańsk-Nynashamn proponuje kilkadziesiąt okazji do zorganizowanego zwiedzania Skandynawii. W tegorocznej ofercie Polferries znajdziemy wyjazdy do Sztokholmu, Kopenhagi, Helsinek, Sigtuny, Uppsali, a także na Bornholm. Wszystkie kierunki cieszą się dużym zainteresowaniem.
Podróż na trasie do Nynashamn trwa 18 godzin w jedną stronę, natomiast trasa do Ystad to niespełna 8 godzin morskiego rejsu. W tym sezonie Polferries oferuje również aktywne zwiedzanie Bornholmu. W maju i wrześniu cykliści mogą wybrać się na rowerowe zwiedzanie tej pięknej wyspy. Natomiast już w kwietniu Polferries we współpracy z Akademickim Związkiem Sportowym organizuje wydarzenie „Rowerowy Sztokholm”, którego trasa będzie prowadziła w okolicach stolicy Szwecji z widokiem na tamtejsze szkiery. Piękne widoki czekają też na turystów, którzy wybiorą się na rejs wycieczkowy u wybrzeży Danii. Tam rozpościerają się jedne z największych klifów nad Bałtykiem. Miłośnicy historii mogą zwiedzić Sigtunę – pierwszą stolicę Szwecji oraz Uppsalę – niegdyś osadę wikingów, a później arcybiskupstwo z największą szwedzką katedrą. Polski armator przygotował również rejs wycieczkowy, którego celem są Helsinki i Sztokholm – dwa kraje, dwie stolice w 5 dni.
Wszystkie kierunki, program rejsów oraz pełna oferta turystyczna Polferries znajduje się na stronie armatora. Informacje można również uzyskać kontaktując się z infolinią tel. 22 230 22 23, wycieczki@polferries.pl
fot. Polferries
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
Szwedzi czekają na polskie promy. W porcie Ystad rosną obawy o finanse i przyszłość wspólnego projektu
Latarnie Gospodarki Morskiej 2022 w kategorii "Lider Technologii Morskich". Ruszyło głosowanie online
Drugi okręt podwodny dla sił morskich Hiszpanii zwodowany. Tak się prezentuje
Ulstein woduje kolejny statek, którego kadłub zbudował CRIST. Tak prezentuje się Nexans Electra
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
W Turcji ruszyła budowa pierwszego okrętu logistycznego dla sił morskich Portugalii
Hiszpański „Hydrograf”? Navantia zbuduje okręty specjalistyczne dla Armada Española
Duńskie promy bardziej przyjazne środowisku. Jeden z nich otrzyma nowy system akumulatorów