• <

Maersk uruchamia w Polsce centrum usług obsługujące klientów w całej Europie

rk

05.09.2025 15:04 Źródło: Maersk
Strona główna Porty Morskie, Terminale, Logistyka Morska, Transport Morski Maersk uruchamia w Polsce centrum usług obsługujące klientów w całej Europie
Fot. Maersk

Duński gigant żeglugowy otworzył nowe biuro w Warszawie. Ma to być odpowiedź na rosnącą potrzebę rozwoju oferty dla klientów z Europy, oferując usługi i wsparcie działalności w ramach branży transportowej. Odbywa się to mimo tego, że firma na początku tego roku ostatecznie zakończył bezpośrednie, oceaniczne połączenia z polskimi portami.

Oficjalne otwarcie nowej lokalizacji odbyło się 21 sierpnia. Zgodnie z informacją podaną przez Maersk, warszawskie biuro zostało otwarte z myślą o zapewnieniu zróżnicowanej bazie klientów spójnej i najwyższej jakości obsługi, wykorzystując też geograficzne atuty Polski oraz jej stolicy z racji na centralne położenie w Europie oraz istniejące połączenia transportowe.

Siedziba jest zlokalizowana w nowo powstałym kompleksie biurowo-mieszkalnym, z silnym naciskiem na zrównoważone i sprzyjające współpracy środowisko, znajduje się w dzielnicy Wola. Biuro zatrudnia ponad 100 osób, reprezentujących 9 narodowości, a średnia wieku wynosi 28 lat.

– Jestem niezmiernie dumna z tego ważnego wydarzenia. Otwarcie nowej lokalizacji w Warszawie nie tylko wzmacnia naszą obecność w Europie, ale także podkreśla nasze zaangażowanie w poprawę jakości obsługi klienta oraz centralizację i standaryzację operacji – przekazała Caroline Wu, dyrektor ds. organizacji Globalnego Centrum Obsługi w Maersk.

– Wspaniale jest obserwować, jak rozwija się ten projekt. Mamy teraz nowe centrum w samym sercu Warszawy, które pomaga nam obsługiwać klientów w całym regionie. To dowód na ogromny potencjał Polski jako centrum talentów i jestem niezmiernie zadowolony, widząc zaangażowanie i pozytywną atmosferę, jakiej doświadczyłem w biurze powiedział – Aymeric Chandavoine, wiceprezes wykonawczy i prezes na Europę.

Wraz z dalszą ekspansją i innowacjami firmy w regionie, nowe centrum serwisowe w Warszawie w zamierzeniu odegra kluczową rolę we wspieraniu tych ambicji, zapewniając nowe standardy wydajności i obsługi klienta w regionie. Przypomnijmy, że w marcu tego roku do terminala kontenerowego Baltic Hub w Porcie Gdańsk wpłynął ostatni kontenerowiec oceaniczny Maersk, Eleonora Maersk (IMO: 9321500), w ramach wygaszanej linii AE10, co miało związek ze zmianą polityki firmy w zakresie usług transportowych i zawarcia umowy partnerskiej z Hapag-Lloyd. Mimo to firma wciąż obsługuje klientów w Polsce, a zamówione transporty docierają w ramach krótkich rejsów mniejszymi kontenerowcami, płynącymi z portów niemieckich do polskich. Co też istotne, lukę po duńskim przewoźniku zaraz zapełniły inne firmy, m.in. CMA CGM.

SOLID PORT_790_140_2024
Port Gdańsk Business Mixer 2025

Dziękujemy za wysłane grafiki.