Pracowity okres wakacyjny w STAL Complex Sp. z o. o. zaowocował kolejnymi zrealizowanymi projektami. We wtorek (3 sierpnia) firma terminowo przekazała norweskiemu klientowi już osiemdziesiątą szóstą, w pełni wyposażoną barkę, wykorzystywaną przy hodowli łososi norweskich.
FRAM 86 ze względu na swoje gabaryty, był nie lada wyzwaniem dla firmy, bowiem jest to największa barka dotychczas wyprodukowana przez STAL Complex. Jednostka została wyposażona w specjalistyczne systemy karmienia, umożliwiające autonomiczne zarządzanie farmami rybnymi. Dodatkowo zadbano tutaj o komfort załogi, wyposażając barkę w pomieszczenia socjalno-bytowe o wysokim standardzie.
W tym samym dniu, firma zwodowała i przekazała, gotowy kadłub katamaranu, który również w dużej mierze wyposażyła. To dziewiętnasta jednostka tego typu, wyprodukowana przez STAL Complex, wykorzystywana będzie do obsługi farm rybnych.
Kolejne cztery jednostki
Ciesząc się kolejnymi sukcesami, firma nie zwalnia tempa, realizując w tym czasie kolejne cztery projekty dla swojego stałego klienta. Ponad piętnastoletnie doświadczenie, w budowie wyspecjalizowanych jednostek dla przemysłu akwakultury oraz liczne przeprowadzone z sukcesem realizacje, pozwoliły na zdobycie zaufania swoich klientów, którzy jak widać zamawiają kolejne jednostki.
- To niezwykle ważne w tych niepewnych czasach, gdzie panuje pandemia koronawirusa oraz występuje globalny problem zawirowań w dostępności i wzrostu cen materiałów - podsumowuje Czesław Toruńczak, prezes zarządu STAL Complex Sp. z o.o.
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
Szwedzi czekają na polskie promy. W porcie Ystad rosną obawy o finanse i przyszłość wspólnego projektu
Latarnie Gospodarki Morskiej 2022 w kategorii "Lider Technologii Morskich". Ruszyło głosowanie online
Drugi okręt podwodny dla sił morskich Hiszpanii zwodowany. Tak się prezentuje
Ulstein woduje kolejny statek, którego kadłub zbudował CRIST. Tak prezentuje się Nexans Electra
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
W Turcji ruszyła budowa pierwszego okrętu logistycznego dla sił morskich Portugalii
Hiszpański „Hydrograf”? Navantia zbuduje okręty specjalistyczne dla Armada Española
Duńskie promy bardziej przyjazne środowisku. Jeden z nich otrzyma nowy system akumulatorów