Spółka z Wielkiej Brytanii opublikowała na swojej stronie internetowej nowe połączenia z europejskimi portami. Wśród nich jest drugie, cotygodniowe, obsługujące trasę Gdynia-Tilbury-Gdynia.
Rośnie zainteresowanie firm zajmujących się transportem morskim polskimi portami. Fakt, że pojawia się kolejne połączenie do Portu Gdynia ma oznaczać, jest on traktowany jako ważne, europejskie centrum logistyczne. W perspektywie czasu oznacza to większą liczbę odwiedzin statków i co za tym idzie, rosnące przeładunki. Oznacza to także wyzwanie dla łańcucha dostaw oraz pracowników portu, aby skuteczniej realizować operacje związane z obsługą kontenerów i innych rodzajów ładunków na statkach.
Z obsługiwanymi połączeniami można zapoznać się na stronie firmy.

Ellerman jako armator ma długą tradycję (sięgającą XIX wieku) działalności na rynku transportu morskiego. W ramach swojej działalności przedsiębiorstwo zajmuje się tranzytem morskim, obsługując europejskie i azjatyckie porty. Firma rozpoczęła regularne połączenia z Portem Gdynia (do terminalu Gdynia Container Terminal) w marcu ubiegłego roku. Serwis Ellerman City Liners to kolejne połączenie bliskiego zasięgu dla Hutchison Ports Gdynia, operatora GCT. Polskim agentem tego armatora jest gdyńska spółka SAFE Shipping, będąca częścią europejskiej grupy transportowej USS United Shipping Services.
00:04:03
Rekordowy tunel dnie Bałtyku połączy Niemcy i Danię w 2029 roku (wideo)
00:04:15
Największe kontenerowce świata - przegląd
Polski masowiec zderzył się z suwnicą i żurawiami
Grupa OTL podsumowuje III kwartał. Trudna sytuacja rynkowa
Znamy laureatów IV edycji Grantu Dzielnicowego Busole organizowanego przez Baltic Hub
Hapag-Lloyd: biznes urósł, ale zyski mocno spadły
Wietnamskie porty na liście rankingu Lloyd’s List. Refleksje po Port Gdańsk Business Mixer w Wietnamie
Prezydent Świnoujścia popiera rozwój portu, ale nie utworzenie Przylądka Pomerania
Porzucony w Basenie Północnym w Świnoujściu kuter zatonął