Począwszy od 2005 roku Hutchison Ports realizuje w Porcie Gdynia szereg inwestycji, które zaowocowały przekształceniem stoczniowej spółki w nowoczesny terminal kontenerowy. Inwestycje te stanowią część programu rozwojowego mającego na celu zwiększenie wydajności i zdolności przeładunkowych Hutchison Ports Gdynia (GCT) oraz uzyskanie statusu czołowego terminalu kontenerowego w regionie nie tylko dla połączeń dowozowych i żeglugi bliskiego zasięgu, ale również dla bezpośrednich zawinięć statkami oceanicznymi.
Patrząc w przyszłość kierujemy się następującymi celami:
Dalszym rozwojem terminalu w celu zwiększenia jego zdolności przeładunkowych zgodnie z rozwojem i zapotrzebowaniem rynku.
Konsekwentnym podnoszeniem jakości i wydajności oferowanych usług.
Inwestowaniem w rozwój naszych pracowników.
Prowadzeniem działalności w sposób odpowiedzialny w celu ochrony środowiska naturalnego.
Jesteśmy przekonani, że dążenie do tych celów sprawia, że GCT staje się głównym portem dla tych, którzy poszukują możliwości obrotu skonteneryzowanymi ładunkami w sposób wydajny a zarazem ekonomiczny.
Oferta
Zakres usług GCT obejmuje:
- przeładunki kontenerów i ładunków drobnicowych we wszystkich relacjach (transport morski, drogowy i kolejowy),
- składowanie kontenerów,
- formowanie i rozformowanie kontenerów,
- przeładunki sztuk cięzkich do 100 T własnym sprzętem,
- magazynowanie towarów,
- usługi cumownicze,
- wynajem powierzchni biurowych.
Filmy
-
W ostatnią niedzielę już po raz drugi odbył się ONE Terminal RUN
Hutchison Ports Gdynia. Pod tą długą nazwą kryje się nietypowa impreza
biegowa połączona z działalnością charytatywną.
-
Przyjmują kontenery lub je wydają, są operatorkami suwnic albo ciągników. Kobiety już od dawna spotykamy na terminalach kontenerowych. Nie dziwi również fakt, że pracują ramię w ramię z mężczyznami. Przy okazji przypadającego 18 maja Międzynarodowego Dnia Kobiet w Branży Morskiej, podglądamy ich pracę w Gdynia Container Terminal (GCT) w Gdyni, który jest częścią grupy Hutchison Ports.
-
W Porcie Gdynia zakończyły się dwutygodniowe ćwiczenia, mające na celu sprawdzenie mechanizmów zarządzania kryzysowego oraz podnoszenie poziomu wyszkolenia zespołów pies-przewodnik różnych służb.
-
Port Gdynia planuje wodorową rewolucję. We wtorek, 14 grudnia, na
temat projektu dyskutowali w siedzibie portu członkowie zarządów
działających w Gdyni terminali oraz innych potencjalnie zaangażowanych w
projekt firm.
-
Drugi dzień Forum Wizja Rozwoju w Gdyni przyniósł dyskusje o przyszłości
– energii, portów, żeglugi. O tym wszystkim rozmawiali politycy,
samorządowcy i reprezentanci biznesu.
-
W poniedziałek 23 sierpnia, przy Nabrzeżu Bułgarskim w Porcie Gdynia zacumowała Hella, największy pod względem pojemności statek bandery portugalskiej.
-
W niedziele na terenie GCT w Porcie Gdynia odbył się pierwszy w Polsce
bieg na terminalu kontenerowym - One Terminal Run Gdynia Hutchison
Ports. Cały dochód z imprezy przeznaczony został na Hospicjum im. Św.
Wawrzyńca w Gdyni.
-
VI Międzynarodowe Targi Transportu i Logistyki – TransLogistica Poland w Warszawie
-
Konferencja Offshore Wind w Warszawie
-
HUTCHISONPORTS podczas TRANSPORT WEEK 2019
Opis dodatkowy
terminal kontenerowy, kontenery, drobnica, przeładunki, ponadgabaryty, gct, turbiny wiatrowe, hutchisonports