• <
KONGSBERG_2023

Damen rozszerza swoją ofertę w ramach modernizacji i naprawy jednostek morskich

20.03.2023 16:23 Źródło: Damen
Strona główna Przemysł Stoczniowy, Przemysł Morski, Stocznie, Statki Damen rozszerza swoją ofertę w ramach modernizacji i naprawy jednostek morskich

Partnerzy portalu

Damen

Grupa Damen rozszerzyła swoją ofertę wsparcia cyklu życia statków skierowaną do klientów działających w Wielkiej Brytanii podpisując 15 marca umowę o współpracy z firmą I.M.E. Repair Services z siedzibą w Southampton.

Wspierając operatorów statków w regionie, Damen Services UK współpracuje z wieloma lokalnymi dostawcami. Wśród nich często znajdowała się firma I.M.E, z którą Damen ma kilku wspólnych klientów. Po serii spotkań obie firmy wyraziły zainteresowanie bliższą współpracą. Brytyjski oddział holenderskiego giganta stoczniowego działa od 2021 roku, aby spełnić wymagania operatorów morskich w tym regionie w zakresie konserwacji i zapewniania części zamiennych. Umowa z I.M.E  ma zapewnić że obie firmy łączą zasoby, aby zaoferować klientom kompleksowe wsparcie. Po zawarciu umowy, Centrum Serwisowe Damen UK będzie miało szerszy dostęp do biur, warsztatów i placów składowych w strategicznej lokalizacji. Aby wspierać zwiększoną ofertę usług, Damen zamierza stworzyć nowe miejsca pracy, tworząc w ten sposób dodatkowe możliwości zatrudnienia w regionie. Ponadto lokalizacja w Southampton pozwoli Damenowi obsługiwać dodatkowe rynki, dzięki bliskości istniejących i planowanych projektów morskich elektrowni wiatrowych. To ważny sektor dla firmy, która dąży do bycia firmą z branży stoczniową będąca pionierem zrównoważonego rozwoju na świecie. 

- Dzięki dostępowi do zwiększonych obiektów w takiej lokalizacji, nasi pracownicy będą w stanie zapewnić operatorom statków w regionie zoptymalizowaną ofertę usług - podkreślił kierownik centrum serwisowego w Damen Services UK Mick Nolan

Dyrektor Zarządzający I.M.E Repair Services Paul Langford przekazał, że umowa była logicznym rozwinięciem wynikającym z dobrze funkcjonującej współpracy. Zaznaczył, że jego przedsiębiorstwo postrzega Damen Services jako "naturalne dopasowanie" dla brytyjskiej firmy. Nie tylko obsługują wielu i tych samych klientów, ale także mają pozytywne doświadczenia z współpracy w przeszłości. Zbliżenie obu przedsiębiorstw w ten sposób ma zapewnić klientom zarówno dostęp do szerszego portfolio usług w jednym miejscu, jak i idące za tym korzyści.

- Naszym celem jest służyć klientom jako partner strategiczny. Dzięki naszej sieci centrów serwisowych, staramy się zapewnić wsparcie w dowolnym czasie i miejscu na świecie. Aby osiągnąć ten cel, zwiększamy naszą obecność na całym świecie, a ta umowa stanowi część tych planów. Bardzo cieszymy się na bliższą współpracę z naszymi kolegami z I.M.E. w przyszłości - zaznaczył kierownik ds. obsługi regionu w Damen Services Edwin van der Poel.


etmal_790x120_gif_2020

Partnerzy portalu

aste_390x150_2023
AVEXON

Dziękujemy za wysłane grafiki.