Linie promowe TT-Line czekają już w gotowości na zawinięcie drugiego promu Green Ship Peter Pan do Terminala Promowego w Świnoujściu. Jednostka ma pojawić się tam 19 lutego o godzinie 23:15, zaś pierwsze wejście statku w porze dziennej zaplanowane jest na następny dzień w godzinach 14:00-16:00.
TT-Line otrzymuje wsparcie finansowe dla promu RoPax zasilanego dwoma paliwami. Bank KfW IPEX-Bank zapewni finansowanie w wysokości 30 milionów euro.
Niemiecki właściciel i operator promów odebrał dostawę swojego drugiego ekologicznego statku, Peter Pan, napędzanego LNG.
Od 1 maja 2022 będzie zawijał do Świnoujścia „Nils Holgersson”, prom VII generacji, który jest najbardziej ekologicznym, przyjaznym dla środowiska i zaawansowanym technicznie promem typu ro-pax na Bałtyku. Pierwsze wyjście ze Świnoujścia jest planowane dnia 02.05.2022 o godz. 01.00, a pierwsze dzienne zawinięcie do Świnoujścia dnia 02.05.2022 w godz.14.00–16.00.
11 602 mile morskie – tyle ma do pokonania nowy statek TT-Line, pierwszy z dwóch nowo zamówionych Green Ships, który jest w drodze ze stoczni w Nanjing w Chinach do Europy. Na miejsce ma dotrzeć pod koniec kwietnia, miesiąc po 60. rocznicy powstania TT-Line. Prom nosi nazwę Nils Holgersson, tak samo jak pierwszy statek w historii TT-Line – tradycja jest kontynuowana, ale jednocześnie firma chce zaznaczyć ogromny rozwój technologiczny promów.
TT-Line, bałtycki armator promowy, odebrał w poniedziałek 7 marca pierwszy z dwóch promów nowej generacji Green-Ships.
Już nie Nils Holgersson, a Akka – jeden z promów linii TT-Line zmienił nazwę.
W naszym cotygodniowym przeglądzie w telegraficznym skrócie informujemy o najważniejszych wydarzeniach minionych dni; o sprawach, którymi żyje lub wkrótce będzie żyła branża promowa. W tym tygodniu m.in. o nowej ofercie DFDS. Firma wystartowała z serwisem cargo na linii Calais-Sheerness.
W 2018 roku TT-Line złożyło zamówienie na budowę nowego promu Green Ship (Zielony Statek), który dołączy do floty TT-Line w 2022 roku i będzie operowany, jako nowy „Nils Holgersson” na Morzu Bałtyckim. Od tego czasu z ogromną ekscytacją przygląda się, jak postępują prace nad budową statku najnowszej generacji.
Zakończyła się renowacja dwóch promów TT-Line. Odnowione statki Tom Sawyer oraz Nils Holgersson wróciły na swoje stałe trasy.
11
Tak to robią Włosi. Zobaczyliśmy jak powstają okręty podwodne i nawodne w Fincantieri
Budowa FSRU w Zatoce Gdańskiej zgodna z harmonogramem
Brytyjski patrolowiec śledził rosyjską korwetę i tankowiec na kanale La Manche
Do sił morskich USA przekazano kolejny okręt podwodny typu Virginia. USS Massachusetts coraz bliżej służby
Kłopoty amerykańskiej stoczni przy budowie patrolowców dla straży wybrzeża. Przedsięwzięcie przejmie Austal?
Kolejny jeziorowiec PŻM przechodzi próby morskie
Aramco ogłasza 17 porozumień i umów z firmami w USA o wartości 30 mld dolarów