Od 11 grudnia 2023 r. włącznie zmianie ulega adres korespondencyjny biura sprzedaży i serwisu KALMAR.
Co czwarty kontener na świecie obsługiwany jest za pomocą rozwiązań oferowanych przez Kalmar. Urządzenia tej marki zostały zaprojektowane z myślą o wykonywaniu zadań specjalnych. Firma już od lat wyznacza globalne trendy w zakresie automatyzacji terminali, kształtując przyszłość obsługi ładunków. Nie dziwi więc, że ich potężne reachstackery wspierają realizację coraz większych i złożonych operacji w największych portach na świecie.
MacGregor, część Cargotec, został wybrany do dostarczenia sprzętu RoRo dla dwóch pierwszych na świecie czystych i beezemisyjnych statków do przewozu samochodów i ciężarówek (Pure Car and Truck Carrier, PCTC), napędzanych metanolem dla firmy China Merchant Energy Shipping.
Urządzenia marki Kalmar są stworzone do zadań specjalnych. Firma Kalmar wyznacza globalne trendy w zakresie automatyzacji terminali i kształtuje przyszłość obsługi ładunków. Liczby mówią zresztą same za siebie. Co czwarty kontener na świecie obsługiwany jest bowiem za pomocą rozwiązań proponowanych przez Kalmar. Nic dziwnego zatem, że ich bardzo wydajne reachstackery wspierają obsługę coraz większych ładunków w terminalu BCT w Gdyni.
Firma MacGregor, część grupy Cargotec, została wybrana na dostawcę kompleksowych pakietów wyposażenia ro-ro dla trzech niskoemisyjnych statków napędzanych czterema silnikami LNG typu dual-fuel ze wspomaganiem bateryjnym (napęd hybrydowy). Fińska grupa jest liderem w proekologicznych rozwiązaniach dla promów.
Port w Wirginii na Wschodnim Wybrzeżu Stanów Zjednoczonych zamówił 18 ekologicznych hybrydowych transporterów wahadłowych od firmy Cargotec Kalmar z pełną dostawą maszyn, która ma zostać ukończona do końca czerwca 2022 roku.
Innowacje w transporcie morskim są faktem – wynika z poglądów zaprezentowanych w czasie webinaru zorganizowanego przez Lloyd’s List, który prowadził Richard Meade, redaktor naczelny Lloyd’s List.
Kolejny etap unowocześniania wyposażenia OT Port Gdynia w zakresie obsługi ruchu intermodalnego w technologii ro-ro i relacjach lądowych (obsługa samochodów i kolei), zakończony sukcesem. Terminal został doposażony w nowy sprzęt w postaci 4 ciągników terminalowych o zwiększonej mocy oraz 4 podwozi hydraulicznych do przemieszczania kaset.
Najbardziej uniwersalny terminal portowy w Trójmieście kończy 25 lat! O najważniejszych inwestycjach, nowoczesnych technologiach i zaangażowaniu pracowników opowiedział nam Jerzy Majewski, Prezes Zarządu OT Port Gdynia.
Zaawansowane, Wydajne i Zielone Systemy Intermodalne (AEGIS) to trzyletni projekt, finansowany z unijnego programu badań i innowacji „Horyzont 2020”. Inicjatywa mająca na celu stworzenie zaawansowanych pasów handlowych, poprzez połączenie autonomicznych statków ze zautomatyzowanymi usługami portowymi, oficjalnie rozpoczęła się 1 czerwca.
Polski Związek Żeglarski odsłania olimpijskie karty. Kolejne rekomendacje imienne
Niespokojnie na wyspach Nowej Kaledonii. To ważny obszar Francji na Pacyfiku
Chińscy hakerzy inlitrują europejską żeglugę. Wykryto szpiegowskie oprogramowanie
Wymiana doświadczeń podczas wizyty na budowie farmy wiatrowej Moray West w Szkocji
W tym miesiącu odbędzie się ćwiczenie taktyczno-specjalne z zakresu reagowania kryzysowego pk. "Sarex 24"
Ostatni prywatny grunt na Svalbardzie na sprzedaż może trafić w niepowołane ręce