Polska Żegluga Morska, wspierając rodzimych dostawców, po raz kolejny wybrała współpracę z Towimor. Toruńska spółka dostarczy urządzenia cumowniczo-kotwiczne na nowo budowane jednostki polskiego armatora zamówione w chińskiej stoczni.
W tym roku PŻM zamówiła kolejne cztery jeziorowce w chińskiej stoczni. Tym razem jest to Dalian Shipbuilding Industry Co., Ltd. („DSIC”).
Będzie to już kolejna seria tego typu statków budowanych przez PŻM w Chinach, do której swoje urządzenia dostarcza Towimor. Poprzednio zbudowane jednostki pływają od kilku lat i cieszą się dobrą opinią użytkowników.
Towimor umacnia tym sposobem swoją pozycję na rynku azjatyckim, przełamując tym projektem barierę 600 statków wyposażonych w swoje urządzenia w stoczniach azjatyckich.
Za sprawą tego projektu Towimor umacnia swoją pozycję na rynku azjatyckim, przełamując barierę 600 statków wyposażonych w swoje urządzenia w stoczniach azjatyckich.
Ulstein przekazuje statek CSOV Olympic Boreas. W jego budowie brała udział stocznia CRIST
Indyjska branża okrętowa nie zwalnia tempa i woduje pierwszą fregatę
Mapa historycznej Stoczni Gdańskiej
Fincantieri podpisuje z Carnival Corporation umowę na trzy wielkie statki wycieczkowe
„Freedom & Solidarity” w Gdyni, w stoczni CRIST
Stawki frachtowe kontenerowców wróciły do szczytów z 2022 r.