Polska Żegluga Morska, wspierając rodzimych dostawców, po raz kolejny wybrała współpracę z Towimor. Toruńska spółka dostarczy urządzenia cumowniczo-kotwiczne na nowo budowane jednostki polskiego armatora zamówione w chińskiej stoczni.
W tym roku PŻM zamówiła kolejne cztery jeziorowce w chińskiej stoczni. Tym razem jest to Dalian Shipbuilding Industry Co., Ltd. („DSIC”).
Będzie to już kolejna seria tego typu statków budowanych przez PŻM w Chinach, do której swoje urządzenia dostarcza Towimor. Poprzednio zbudowane jednostki pływają od kilku lat i cieszą się dobrą opinią użytkowników.
Towimor umacnia tym sposobem swoją pozycję na rynku azjatyckim, przełamując tym projektem barierę 600 statków wyposażonych w swoje urządzenia w stoczniach azjatyckich.
Za sprawą tego projektu Towimor umacnia swoją pozycję na rynku azjatyckim, przełamując barierę 600 statków wyposażonych w swoje urządzenia w stoczniach azjatyckich.
Venture Global LNG kupuje nowe gazowce. W tle postępowanie arbitrażowe największych firm energetycznych
Vera Navis projektuje innowacyjny patrolowiec dla Marynarki Wojennej Portugalii
Vard rozpoczyna próby morskie statku operacyjnego dla Rem Offshore
W stoczni Remontowa Shipbuilding S.A. odbędzie się położenie stępki pod niszczyciel min, przyszły ORP Rybitwa
W Singapurze przeprowadzono pierwsze na świecie bunkrowanie statku ciekłym amoniakiem
Wärtsilä wspiera zoptymalizowane operacje o niskiej emisji dla dwóch statków P&O Ferries