ew
Należący do Irish Ferries prom Ulysses przeszedł remont. Po kilkutygodniowej przerwie statek powrócił przed kilkoma dniami na trasę.
Jeden z najważniejszych promów we flocie irlandzkiego przewoźnika przebywał w suchym doku przez cztery tygodnie. W tym czasie przeprowadzono rozległe prace remontowe i konserwacyjne. Prom otrzymał m.in. nowe śruby napędowe, wymieniono elementy steru, a dziobowy ster strumieniowy poddany został gruntownej renowacji.
Prace remontowe zostały przeprowadzone w zakładach Cammell Laird w Birkenhead, które mają doświadczenie w pracy z tą jednostką.
„To znacząca inwestycja w przypadku promu Ulysses, który, jak wiemy, jest statkiem uwielbianym zarówno z uwagi na parametry towarowe, jak i turystyczne” - powiedział Andrew Sheen z Irish Ferries. „Jesteśmy zadowoleni, że powrócił na trasę, by nadal oferować komfort i niezawodność, której klienci oczekują od floty Irish Ferries”.
Modernizacja statku Ulysses pochłonęła w sumie 4 miliony euro (ok. 17 milionów złotych).
Ro-pax Ulysses został zbudowany w 2000 r. Ma 209 metrów długości, a na swoim pokładzie może pomieścić 1938 pasażerów; posiada linię ładunkową o długości 4 076 metrów. Na co dzień obsługuje połączenie Dublin-Holyhead. Jest to jeden z sześciu statków wchodzących w skład floty Irish Ferries.
Mercy Ships zbuduje najnowocześniejszy statek szpitalny przy wsparciu MSC
Kolejny, atomowy okręt podwodny typu Virginia dostarczony do US Navy
Royal Navy prezentuje Agamemnona. To szósty okręt podwodny typu Astute z napędem atomowym
W stoczni Naval Group położono stępkę pod trzecią fregatę dla Marynarki Wojennej Grecji
Singapur na czele miast morskich świata. Gdańsk w morskiej 40-tce
Unibaltic wzbogaca swoją flotę o nowy statek. To także drugi w jej historii, jaki otrzymał nazwę Apatyth