Do Morskiej Stoczni Remontowej Gryfia przypłynął jeziorowiec Polskiej Żeglugi Morskiej – ms Wicko. W doku numer 5 trwa standardowy remont dokowy jednostki.
Zakres prac remontowych na statku obejmuje m.in.: konserwację i malowanie kadłuba oraz sześciu ładowni, przegląd silników elektrycznych, remont uszczelnień wału śrubowego i śruby napędowej, prace na sterze, prace rurarskie i elektryczne oraz czyszczenie zbiorników balastowych. Na statku zostanie wykonana także częścowa wymiana poszycia kadluba z LB.
Wicko został wybudowany w 2010 r. w chińskiej stoczni Mindge Shipyard. Jeziorowiec ma 190 m długości i ponad 23 m szerokości, jest największym statkiem oceanicznym, który miesci się w wąskich kanałach i sluzach prowadzących na Wielkie Jeziora Amerykańskie. Jezioro Wicko, od którego masowiec wziął swoją nazwę, leży w województwie zachodniopomorskim.
PŻM jest ważnym klientem Morskiej Stoczni Remontowej Gryfia, która regularnie remontuje masowce szczecińskiego armatora. W tym roku stocznia remontowała m.in. jednostki Miedwie, Drawsko i Skawa.
Royal Navy prezentuje Agamemnona. To szósty okręt podwodny typu Astute z napędem atomowym
W stoczni Naval Group położono stępkę pod trzecią fregatę dla Marynarki Wojennej Grecji
Singapur na czele miast morskich świata. Gdańsk w morskiej 40-tce
Unibaltic wzbogaca swoją flotę o nowy statek. To także drugi w jej historii, jaki otrzymał nazwę Apatyth
W stoczni TKMS zwodowano czwarty okręt podwodny dla Singapuru
EST-Floattech dostawcą kontenerowego systemu akumulatorów dla pierwszego w pełni elektrycznego pchacza