Nie spada zainteresowaniem usługami remontowo-dokowymi oferowanymi przez gdyńską stocznię „Nauta”. Warte odnotowania jest jednoczesne prowadzenie prac remontowych na trzech masowcach Polskiej Żeglugi Morskiej.
Największy z nich m/v Rysy, o długości 229 m i szerokości 32 m, jest określany mianem kamsarmax. Oznacza to jednostkę o maksymalnych wymiarach gabarytowych umożliwiających zawinięcie do Portu Kamsar w Gwinei. Jednostka przechodzi remont klasowy połączony z montażem systemu uzdatniania wód balastowych.
Dwie pozostałe jednostki to m/v Wadowice II oraz m/v Puck, gdzie wykonywane są remonty bieżące połączone z konserwacją ładowni.
System uzdatniania wód balastowych montowany jest również na dwóch jednostkach należących do niemieckiego armatora JÜNGERHANS MARITIME SERVICES GMBH & CO. KG. Są to 140-metrowy kontenerowiec Pavo J oraz 153-metrowy drobnicowiec BBC OPAL.
Dodajmy również, że przy jednym z nabrzeży prowadzone są prace na blisko 230-metrowym zbiornikowcu Nordic Josephine niemieckiego armatora V.Ships (Germany) GmbH .
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
Szwedzi czekają na polskie promy. W porcie Ystad rosną obawy o finanse i przyszłość wspólnego projektu
Latarnie Gospodarki Morskiej 2022 w kategorii "Lider Technologii Morskich". Ruszyło głosowanie online
Drugi okręt podwodny dla sił morskich Hiszpanii zwodowany. Tak się prezentuje
Ulstein woduje kolejny statek, którego kadłub zbudował CRIST. Tak prezentuje się Nexans Electra
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
W Turcji ruszyła budowa pierwszego okrętu logistycznego dla sił morskich Portugalii
Hiszpański „Hydrograf”? Navantia zbuduje okręty specjalistyczne dla Armada Española
Duńskie promy bardziej przyjazne środowisku. Jeden z nich otrzyma nowy system akumulatorów