W dniach 7-9 listopada w EXPO XXI Warszawa, odbędą się jedyne na taką skalę w Polsce targi transportu i logistyki, gdzie po raz pierwszy zaprezentowany będzie salon Truck&Trailer. Jest to dedykowany sektor gromadzący spektrum rozwiązań z zakresu mi.in: pojazdów ciężarowych, ciągników, naczep, kontenerów, akcesoriów, materiałów eksploatacyjnych oraz nowości związanych z zarządzaniem flotą pojazdów.
Trzy dni targów to także możliwość wzięcia udziału w merytorycznych prelekcjach oraz panelach dyskusyjnych z udziałem ekspertów z branży. Poruszana będzie tematyka m.in. automatyzacji procesów logistycznych oraz łańcucha dostaw, digitalizacji branży transportowej, optymalizacji procesów zarządzania firmą, ograniczenia ryzyka transakcyjnego w branży TSL.
Pełna agenda targów dostępna tutaj.
Wystawcy szykują specjalne atrakcje dla wszystkich gości targowych. Odwiedzając targi będzie okazja skorzystania z dedykowanych promocji, wzięcia udziału w organizowanych konkursach oraz wydarzeniach specjalnych np. w jubileuszu 100-lecia Portu Gdynia.
Dla wszystkich osób, które reprezentują firmy produkcyjne, dystrybucyjne, sieci handlowe, lub zawodowo zajmują się logistyką, łańcuchem dostaw, transportem czy spedycją – wejście jest bezpłatne. Rejestracja możliwa najpóźniej do 6 listopada 2022.
IX edycja targów TransLogistica Poland zapowiada się rekordowo: 3 hale targowe, 300 wystawców i nawet 10 000 uczestników z Polski, Europy i świata! Wśród wystawców spotkać będzie można wiodące, światowe marki logistyczne, m.in.: Geodis, Asstra Associated, Dachser, DSV, Ewals Cargo, Geis, Hegelmann, LKW Walter, Mainfreight, Raben, DB Schenker, Arcese, Gebruder Weiss, Gruber Logistics oraz wiele, wiele innych. Pełna lista wystawców dostępna jest tutaj.
Więcej informacji na stronie: https://translogistica.pl/
Czy nowe przepisy w zakresie prawa pierwokupu w portach będą faktycznie tak problematyczne? Wywiad z radcą prawnym Mateuszem Romowiczem
Ewolucja branży morskiej – rozmowa z Andrzejem Smoleńskim
Wydano zezwolenie na rozbudowę węzła Gdańsk Południe
Mimo sankcji, 250 transportów z paliwem wywiozły w ostatnim miesiącu z Rosji europejskie statki
Moskwa: Polska rozbudowała terminal LNG i do końca roku będzie on "miał dyspozycyjność do 8 mld m sześc."
Polska stała się portem zastępczym i hubem logistycznym dla Ukrainy