ew
Już wkrótce, polski operator promowy Unity Line zaoferuje swoim pasażerom szerokopasmowy internet. Stanie się tak dzięki współpracy nawiązanej ze szwedzkim Nowhere Networks, który zosyał strategicznym dostawcą szybkiego połączenia.
Z szerokopasmowego Internetu będą mogli skorzystac pasażerowie podróżujący na promach Polonia i Skania między Ystad w południowej Szwecji a Świnoujściem.
Do tej pory, pasażerowie Unity Line mieli dostęp do Internetu przez połączenie satelitarne o ograniczonej przepustowości i prędkości. W związku z tym, podczas pobytu na morzu nie było możliwości połączenie z siecią internetową (przynajmniej jeśli chodzi o tanią opcję takiego połączenia). Naturalnie, potrzeby klientów stale rosną, w związku z tym Unity Line podjęło decyzję o zaoferowaniu szybkiego Internetu na całej 160-kilometrowej trasie z pomocą rozwiązania Nowhere Networks, co nie było możliwe przy wcześniejszej konfiguracji satelitarnej.
Jak powiedział P-O Forsberg, zastępca dyrektora zarządzającego szwedzkiego oddziału Unity Line Ltd.: "Cieszymy się na współpracę z Nowhere Networks jako strategicznym dostawcą usługi, która jest bardzo ważna dla naszych pasażerów. Umowa zapewnia nam kompleksową obsługę, która obejmuje zarówno rozwiązanie komunikacyjne, jak i zarządzanie nim przez całą dobę, 365 dni w roku. Nowhere Networks jest dostawcą polecanym przez innych operatorów i zajmie się wszystkim, począwszy od identyfikacji i negocjowania lokalizacji masztów, obsługi sprzętu, aż do zarządzania projektem".
Spółka Unity Line, założona w maju 1994 roku jest jedną z największych firm armatorskich działających na rynku bałtyckich przewozów promowych, wchodzi w skład grupy kapitałowej Polskiej Żeglugi Morskiej (PŻM). W ramach prowadzonej działalności firma zajmuje się profesjonalnym zarządzaniem promami morskimi oraz działalnością turystyczną i transportową.
Struktura floty Unity Line umożliwia obsługę wszystkich grup odbiorców: pasażerów, spedytorów oraz przewoźników drogowych i kolejowych. Promy w zarządzie Spółki eksploatowane są na liniach: Świnoujście – Ystad oraz Świnoujście – Trelleborg.
Speed – rekordowy rok mimo utraconych możliwości
Damen: autonomiczna żegluga ≠ bezzałogowe statki
Największe kontenerowce świata - przegląd
Stena Bulk, czyli dlaczego gaz LNG powinien zawsze podróżować pierwszą klasą
Inwestycja na terminalu promowym w Świnoujściu zmienia go z każdym dniem [wideo]
Świnoujście. Terminal kontenerowy sercem uniwersalnego hubu
Ropa brent | 54,84 $ | baryłka | 0,00% | 22:58 |
Cyna | 21298,00 $ | tona | -0,56% | 14 sty |
Cynk | 2716,00 $ | tona | -1,27% | 14 sty |
Aluminium | 2010,00 $ | tona | 0,05% | 14 sty |
Pallad | 2391,00 $ | uncja | 0,00% | 22:59 |
Platyna | 1078,70 $ | uncja | 0,00% | 22:59 |
Srebro | 24,82 $ | uncja | 0,00% | 22:59 |
Złoto | 1827,85 $ | uncja | 0,00% | 22:59 |