PMK
Dwie nowe suwnice głębinowe przybyły do Rotterdam World Gateway (RWG). Zostaną one uruchomione w nadchodzących miesiącach i mają zacząć działać w drugiej połowie 2020 roku.
Nowe suwnice, największe w swoim rodzaju, zostały zbudowane przez ZPMC w Chinach. Mają wysokość podnoszenia 56 metrów i są w stanie obsługiwać kontenerowce o szerokości do 26 rzędów.
Wraz z dwoma suwnicami nabrzeżnymi RWG zainwestowało w 25 nowych zautomatyzowanych pojazdów kierowanych (AGV). Rozładunek dźwigów potrwa około dziesięciu dni i zostaną one uruchomione na nabrzeżu w ciągu najbliższych miesięcy.
- Pojawienie się suwnic i pojazdów AGV pozwoli RWG na dalszą optymalizację naszych usług i wydajności. Odgrywamy kluczową rolę w wydajnej, zrównoważonej, niezawodnej i bezpiecznej obsłudze kontenerów. Wraz z naszymi klientami, interesariuszami i partnerami, takimi jak DP world, będziemy nadal rozwijać nasze usługi - powiedział Ronald Lugthart, prezes RWG.
Terminal RWG znacznie zautomatyzował swoje usługi w celu zwiększenia wydajności magazynowania i przeładunku kontenerów.
Otwarte w 2015 roku w Maasvlakte 2, rozszerzeniu portu w Rotterdamie, RWG jest międzynarodowym konsorcjum składającym się z DP World i linii żeglugowych APL, MOL, HMM i CMA CGM.
Dzięki rocznej zdolności przeładunkowej wynoszącej 2,35 miliona TEU, RWG jest w stanie obsłużyć ultraduże kontenerowce najnowszej generacji.
00:04:03
Rekordowy tunel dnie Bałtyku połączy Niemcy i Danię w 2029 roku (wideo)
00:04:15
Największe kontenerowce świata - przegląd
Okno Maersk na Azję. Firma otwiera centrum logistyczne w Szanghaju
Służby i instytucje przygotowują się do sezonu zimowego. Spotkanie z udziałem ministra infrastruktury
KE dała zielone światło na unijne finansowanie inwestycji w porcie w Elblągu
Fąfara: w przyszłym roku Orlen może dostarczyć Ukrainie 1 mld m sześc. gazu
Południowa perspektywa na dostęp do morza. Porty Szczecin i Świnoujście bramą dla Dolnego Śląska i Opolszczyzny
10 tys. żołnierzy i funkcjonariuszy będzie pilnować infrastruktury krytycznej