ew
Rok 2019 przynosi większą dywersyfikację ładunków obsługiwanych w Porcie Kołobrzeg, co wpływa na zmianę struktury wolumenu ładunkowego.
Do podstawowych towarów przeładowywanych w Kołobrzegu tj. kruszywa, drewna i pelletu, które w ostatnich latach stanowią główny nurt operacji ładunkowych, w roku 2019 dołączyły saletra amonowa i wapień. Jeżeli jednak rozpatrujemy wzrost udziału ładunku w łącznym wolumenie za rok 2019, to niewątpliwie najbardziej zauważalny jest wzrost przeładunku drewna.
Po trzech kwartałach 2019 roku, nie tylko osiągnięto poziom przeładunku z końca 2018 roku, ale został on przekroczony o 27%. Według prognoz, przy zachowaniu obecnej dynamiki, w roku 2019 możliwe jest osiągnięcie wolumenu tego surowca na poziomie 100 000 m³, co z kolei będzie stanowiło wzrost o 44 % w porównaniu do roku 2018. Należy również zauważyć, że drugi rok z rzędu, Port Kołobrzeg ustanowi nowy rekordowy poziom przeładunków w tym zakresie.
00:04:03
Rekordowy tunel dnie Bałtyku połączy Niemcy i Danię w 2029 roku (wideo)
00:04:15
Największe kontenerowce świata - przegląd
Polski masowiec zderzył się z suwnicą i żurawiami
Bangladesz odmawia przyjęcia rosyjskiego statku z elementami elektrowni jądrowej
10 tys. żołnierzy i funkcjonariuszy będzie pilnować infrastruktury krytycznej
Grupa OTL podsumowuje III kwartał. Trudna sytuacja rynkowa
Znamy laureatów IV edycji Grantu Dzielnicowego Busole organizowanego przez Baltic Hub
Hapag-Lloyd: biznes urósł, ale zyski mocno spadły
Wietnamskie porty na liście rankingu Lloyd’s List. Refleksje po Port Gdańsk Business Mixer w Wietnamie
Prezydent Świnoujścia popiera rozwój portu, ale nie utworzenie Przylądka Pomerania