• <
PZT_1100x200_gif_2020

Costa Cruises zwiększa obecność na Morzu Śródziemnym

Strona główna Porty Morskie, Logistyka Morska, Transport Morski Costa Cruises zwiększa obecność na Morzu Śródziemnym
Costa Cruises zwiększa obecność na Morzu Śródziemnym - GospodarkaMorska.pl

pc

02.09.2019 Źródło: własne

Costa Cruises ogłosiło ważne wieści związane z dalszym umacnianiem włoskiej firmy w basenie Morza Śródziemnego – kierunku, który historycznie jest najchętniej wybierany przez gości – od 2020 r.

Zimą 2020/21 Costa Fortuna będzie oferować dwie nowe, 14-dniowe trasy, które oznaczają powrót Costa do Turcji i Izraela. Pierwsza trasa, która rozpocznie się w Savonie 6 grudnia 2020 r., a następnie 7 lutego 2021 r., obejmuje Marsylię (Francja), Barcelonę (Hiszpania), Iráklion (Grecja), Izmir (Turcja), Stambuł (Turcja), Ateny (Grecja), Palermo i Neapol. Druga trasa podróży, która rozpoczyna się także w Savonie w dniach 10 stycznia i 7 marca 2021 r., będzie przebiegała przez Marsylię (Francja), Barcelonę (Hiszpania), Iráklion (Grecia), Hajfię (Izrael), Kusadasi (Turcja), Palermo i Neapol. Przez resztę sezonu zimowego Costa Fortuna będzie oferować tygodniowe trasy po zachodniej części Morza Śródziemnego, również w Walencji.

Komentując wiadomości, prezes Costa Cruises, Neil Palomba, powiedział: „Strategia Costa na najbliższe lata opiera się na zrównoważonym rozwoju, a jednocześnie odpowiada rosnącym trendom popytu. Ta oferta jest zgodna z tą strategią, a naszym celem jest wychodznie naprzeciw oczekiwaniom naszych gości. Z tego powodu pracujemy nad dalszym wzmocnieniem naszej obecności w basenie Morza Śródziemnego, czyniąc go bardziej niż kiedykolwiek naszym rodzimym regionem, oferując szereg tras dostosowanych do wszystkich potrzeb, zarówno pod względem czasu trwania, jak i przeznaczenia.”

Obecność Costa na Morzu Śródziemnym zostanie wzmocniona po przybyciu Costa Smeralda i Costa Toscana, dwóch nowych flagowców w budowie w stoczni Meyer w Turku w Finlandii. Od listopada tego roku Costa Smeralda będzie oferować tygodniowe rejsy po zachodniej części Morza Śródziemnego wraz z Costa Toscana, które mają wejść do służby w 2021 roku. Te dwa statki stanowią prawdziwy przełom środowiskowy: oba będą zasilane skroplonym gazem ziemnym ( LNG), najczystszym paliwem kopalnym na świecie, zarówno w porcie, jak i na morzu, minimalizując w ten sposób wpływ na środowisko.

Kolejny statek floty, Costa Firenze, obecnie w budowie w stoczni Fincantieri w Marghera (Włochy), zostanie wprowadzony na rynek azjatycki wcześniej niż pierwotnie planowano. Costa Firenze i jej siostrzany statek Costa Venezia, który rozpoczął działalność na rynku w marcu tego roku, są pierwszymi statkami Costa zaprojektowanymi specjalnie na rynek chiński, gdzie włoska firma jako pierwsza rozpoczęła działalność w 2006 roku i obecnie jest liderem na rynku. Aby zaspokoić rosnące zapotrzebowanie gości z Chin i Azji, po dostawie zaplanowanej na 30 września 2020 r. Costa Firenze będzie płynąć prosto do Chin; oznacza to, że nie będzie jednak operować na trasach Włoch, Francji i Hiszpanii, które uprzednio były planowane na październik 2020 r.

W wyniku tych zmian zimą 2020/21 Costa Mediterranea zastąpi Costa Fortuna, oferując te same trasy z Singapuru, które dają możliwość odkrywania Kambodży, Malezji i Tajlandii. Firma planuje także zmiany w programie Costa Victoria po 9 września 2020 r. oraz w programie karaibskim Costa Luminosa zimą 2020/21, które nie są już dostępne w systemie rezerwacji.

Costa Cruises już informuje biura podróży i gości o tych zmianach, aby zagwarantować, że każdy znajdzie alternatywne rozwiązania na wakacje. Goście, którzy już zarezerwowali rejs z Singapuru na Costa Fortuna zimą 2020/21, zostaną przeniesieni na Costa Mediterranea. Goście, którzy  zarezerwowali jedną z następujących tras:

  • Rejsy po Costa Victoria w Indiach i na Malediwach,
  • Costa Mediterranea rejsy po Oceanie Indyjskim,
  • Rejsy Costa Luminosa na Karaibach,
  • Costa Firenze rejsy po Morzu Śródziemnym lub rejs pozycjonujący do Azji,

będą mieli możliwość wyboru rejsu z portfolio produktów Costa Cruises i dodatkowo otrzymają 10% zniżki na taryfę na wybrany rejs.

Źródło:
własne
Port Gdynia - Budowa infrastruktury portowej do odbioru ścieków ze statków w Porcie Gdynia - 390x150
port_gdańsk_sprzedaż_pge_390x100_2021

Surowce

 Ropa brent 64,38 $ baryłka  0,00% 21:58
 Cyna 28400,00 $ tona 1,65% 20 kwi
 Cynk 2825,00 $ tona -0,60% 20 kwi
 Aluminium 2324,00 $ tona -0,30% 20 kwi
 Pallad 2680,00 $ uncja  0,00% 21:57
 Platyna 1191,10 $ uncja  0,00% 21:59
 Srebro 25,11 $ uncja  0,00% 21:59
 Złoto 1731,30 $ uncja  0,00% 21:59

Dziękujemy za wysłane grafiki.