PMK
W związku z wprowadzeniem z dniem 1 lipca 2016r. zmian do konwencji SOLAS i wymogu weryfikowania wag brutto kontenerów wysyłanych drogą morską, DB Port Szczecin Sp. z o.o. wprowadził procedurę ‘VGM’ określającą sposób awizowania i obsługi kontenerów eksportowych.
Obowiązek określenia zweryfikowanej wagi brutto kontenera (VGM) spoczywa na załadowcy bądź armatorze w zależności od ustaleń. Kontenery, które nie będą posiadały VGM zostaną złożone na terminalu, lecz nie będą mogły być załadowane na statek.
Szczegółowy proces reguluje procedura dostępna na stronie internetowej DB Port Szczecin pod adresem: http://portszczecin.deutschebahn.com/dbportszczecin-pl/start/firma/aktualnosci/ .
DB Port Szczecin oferuje usługę ważenia kontenerów metodą nr 1 na legalizowanych i certyfikowanych wagach o klasie dokładności Y(b). Zlecenia na ważenie prosimy przesyłać na adres terminal@dbport.pl, usługę wykonujemy 24 godziny na dobę. Potwierdzenie masy brutto kontenera otrzymają Państwo droga elektroniczną w postaci kwitu wagowego.
00:04:03
Rekordowy tunel dnie Bałtyku połączy Niemcy i Danię w 2029 roku (wideo)
00:04:15
Największe kontenerowce świata - przegląd
Polski masowiec zderzył się z suwnicą i żurawiami
Bangladesz odmawia przyjęcia rosyjskiego statku z elementami elektrowni jądrowej
Rewolucja w rosyjskich portach Bałtyku - czy grozi im upadek?
Prezydent Elbląga: unijne środki na modernizację portu dadzą miastu silny impuls rozwojowy
Okno Maersk na Azję. Firma otwiera centrum logistyczne w Szanghaju
Służby i instytucje przygotowują się do sezonu zimowego. Spotkanie z udziałem ministra infrastruktury
KE dała zielone światło na unijne finansowanie inwestycji w porcie w Elblągu
Fąfara: w przyszłym roku Orlen może dostarczyć Ukrainie 1 mld m sześc. gazu
Południowa perspektywa na dostęp do morza. Porty Szczecin i Świnoujście bramą dla Dolnego Śląska i Opolszczyzny