PMK
W związku z wprowadzeniem z dniem 1 lipca 2016r. zmian do konwencji SOLAS i wymogu weryfikowania wag brutto kontenerów wysyłanych drogą morską, DB Port Szczecin Sp. z o.o. wprowadził procedurę ‘VGM’ określającą sposób awizowania i obsługi kontenerów eksportowych.
Obowiązek określenia zweryfikowanej wagi brutto kontenera (VGM) spoczywa na załadowcy bądź armatorze w zależności od ustaleń. Kontenery, które nie będą posiadały VGM zostaną złożone na terminalu, lecz nie będą mogły być załadowane na statek.
Szczegółowy proces reguluje procedura dostępna na stronie internetowej DB Port Szczecin pod adresem: http://portszczecin.deutschebahn.com/dbportszczecin-pl/start/firma/aktualnosci/ .
DB Port Szczecin oferuje usługę ważenia kontenerów metodą nr 1 na legalizowanych i certyfikowanych wagach o klasie dokładności Y(b). Zlecenia na ważenie prosimy przesyłać na adres terminal@dbport.pl, usługę wykonujemy 24 godziny na dobę. Potwierdzenie masy brutto kontenera otrzymają Państwo droga elektroniczną w postaci kwitu wagowego.
Unimot przygotowuje dodatkową infrastrukturę importową dla LPG
W Baltimore otwarto trzecią, tymczasową trasę w pobliżu zniszczonego mostu
MI przygotuje projekt rozporządzenia ws. planu zagospodarowania przestrzennego wód portu morskiego w Dziwnowie
Port Elbląg liczy na większy przeładunek
Masowce i tankowce na fali. Analiza rynku tonażowego (tygodnie 11-14/2024)
Przygotowania do bazy offshore. Jak wygląda budowa?