pc
Kierowcy pojazdów ciężarowych stanowią bardzo ważną grupę dla operatorów promowych. Ci ostatni stale starają się poprawiać komfort ich podróżowania. Szereg zmian w tym zakresie wprowadziło właśnie P&O Ferries.
Brytyjski armator zainaugurował adresowany do kierowców serwis o nazwie Commercial Drivers Club. Jest to opcja, z której kierowcy pojazdów ciężarowych mogą korzystać zarówno podczas pobytu w portach, jak i na pokładach promów, również w trakcie nocnych przepraw. Obejmuje ona trasy wiodące przez Morze Północne.
Każdy z kierowców, który przystępuje do klubu, otrzymuje specjalną kartę, która pozwala wejść do specjalnych stref na terenie terminali. Istnieje tam możliwość zrelaksowania się przed telewizorem czy odświeżenia. Taka strefa lounge udostępniona została w portach Hull w Wielkiej Brytanii, belgijskim Zeebrugge oraz holenderskim Europocie.
Po zaokrętowaniu, kierowcy należący do stworzonego przez P&O Ferries klubu otrzymują miejsce w prywatnej kabinie z łazienką. Mogą też korzystać z upustów w sklepach znajdujących się na pokładzie promu.
– Kierowcy pojazdów ciężarowych należą do naszych najważniejszych i lojalnych klientów. Każdemu z nich po zapisaniu się do klubu chcemy dostarczyć serwis VIP – tłumaczy Nick Pank z P&O Ferries. „W ramach oferty udoskonaliliśmy nasze menu oraz nowy układ restauracji pokładowych, w których kierowcy mogą zająć miejsce tam, gdzie mają na to ochotę. Kiedy zaś następnego ranka nadchodzi moment opuszczenia portu, wprowadziliśmy ulepszony układ wyjazdu z terminala, który pozwala kierowcom wrócić na trasę szybciej niż kiedykolwiek wcześniej”.
Specjalna oferta premium dedykowana kierowcom została uruchomiona latem, a do klubu już dołączyło ok. 100 członków.
Nowy niemiecki terminal LNG odebrał pierwszy ładunek skroplonego gazu
Nowy kontenerowy plac przeładunkowy w Porcie Gdynia
Kryzysy powodują wzrost kosztów w żegludze, ale frachty znów spadają. Analiza rynku frachtowego i czarterowego (tygodnie 8-11/2024)
Paliwo uzyskane z orzechów nerkowca szansą na uczynienie żeglugi bardziej "zieloną"?
Pierwszy duży kontenerowiec na metanol już w Europie
Bezpiecznie do portu mimo niepogody