Aseco Container Services, polski agent armatora Yang Ming Marine Transport Corp., poinformował o uruchomieniu drugiego cotygodniowego połączenia dowozowego pomiędzy Hamburgiem oraz terminalami GCT oraz BCT w Gdyni.
Jest to kolejny etap realizowanej od początku bieżącego roku strategii rozwoju serwisu armatora Yang Ming na polskim rynku. Obecnie tajwański armator prowadzi serwis IE1 (wspólnie z CSCL i COSCO), w ramach którego do gdyńskich terminali zawijają statki o pojemności ok. 1,4 tys. TEU.
- Nowe połączenie IE2 ma na celu dalszą optymalizację przeładunku ze statków oceanicznychw Hamburgu oraz skrócenie czasu tranzytu w relacji Gdynia – Hamburg do 2 dni – mówi Maciej Wojniusz, dyrektor zarządzający Aseco Container Services.
Serwis IE2 uruchomiony zostanie 10 lipca, kiedy to w polskich terminalach zawinie kontenerowiec Nordic Hamburg (1036 TEU) należący do Yang Ming.
00:04:03
Rekordowy tunel dnie Bałtyku połączy Niemcy i Danię w 2029 roku (wideo)
00:04:15
Największe kontenerowce świata - przegląd
Polski masowiec zderzył się z suwnicą i żurawiami
Bangladesz odmawia przyjęcia rosyjskiego statku z elementami elektrowni jądrowej
10 tys. żołnierzy i funkcjonariuszy będzie pilnować infrastruktury krytycznej
Grupa OTL podsumowuje III kwartał. Trudna sytuacja rynkowa
Znamy laureatów IV edycji Grantu Dzielnicowego Busole organizowanego przez Baltic Hub
Hapag-Lloyd: biznes urósł, ale zyski mocno spadły
Wietnamskie porty na liście rankingu Lloyd’s List. Refleksje po Port Gdańsk Business Mixer w Wietnamie
Prezydent Świnoujścia popiera rozwój portu, ale nie utworzenie Przylądka Pomerania