Dzięki 30-letniemu doświadczeniu w branży morskiej oraz wiedzy przekazywanej przez kolejne pokolenia inżynierów NED-Project tworzy innowacyjne jednostki każdego typu i świadczy usługi na każdym etapie inwestycji.
Wiedza specjalistów NED-Project wraz z najnowocześniejszymi narzędziami i technologiami pozwalają tworzyć projekty charakteryzujące się wysoka wydajnością i efektywnością, w których bezpieczeństwo załogi i zysk armatora są kluczowymi priorytetami firmy.
NED-Project oferuje projekty i usługi spełniające wysokie wymagania stawiane przez branżę morskiej energetyki wiatrowej. Zakres pracy obejmuje: wsparcie inżynierskie, consulting, analizy i obliczenia, zarządzanie projektami oraz projekty specjalistycznych jednostek offshore.
Branża offshore wymaga specjalistycznych umiejętności i wiedzy. NED-Project udało się je pozyskać dzięki udziałowi w projektach kilku platform wydobywczych dla polskich i niemieckich klientów, a także dzięki rozwijaniu swoich autorskich koncepcji statków. Firma dostarczyła MV Alboatross – kluczowy statek we flocie pół-zanurzalnych jednostek OHT oraz Bo-Do Constructor – barkę do układania kabli podmorskich, która obecnie jest w rękach Boskalis.
Przy rosnącym zapotrzebowaniu na zwiększenie mocy morskiej energii wiatrowej, firma dostarcza skutecznych rozwiązań, aby mieć realny wpływ na globalne przejście na morską energię odnawialną.
NED-Project poświęcił znaczną ilość czasu na opracowanie autorskich projektów, dzięki czemu jest w stanie dostarczyć wydajne, opłacalne jednostki przeznaczone do budowy i serwisowania morskich farm wiatrowych.
Dedykowane branży morskiej energetyki wiatrowej portfolio zawiera:
● Statki do instalacji turbin wiatrowych (WTIVs)
● Statki obsługujące turbiny wiatrowe (WFSVs)
● Statki transportujące serwisantów (CTVs)
● Statki do układania kabli podmorskich (CSs)
NED-Project jest solidnym partnerem w dziedzinie projektowania statków. Aby otrzymać ofertę firmy prosimy o kontakt na: sales@ned-project.eu
Zapraszamy do obejrzenia floty do budowy morskich farm wiatrowych w
filmie 360° - aby przeglądać w trybie AR polecamy uruchomić na
telefonie.
Dwa największe na świecie promy wodorowe powstaną w Norwegii
Wyciek wody i porażenie prądem przyczyną śmierci technika na pokładzie promu Stena Line
Mein Shiff 7 przygotowuje się do prób morskich. To kolejny wycieczkowiec powstający w Meyer Turku
Wyposażenie napędowe od Kongsberga nada prędkości fregatom niderlandzkiego "Miecznika"
Saab dostarczy siłom morskim Hiszpanii systemy ostrzegania laserowego dla nowych fregat
Tragedia w gdańskiej stoczni. To było morderstwo, nie wypadek