Przy Nabrzeżu Trawlerowym na terenie PSSE Media Operator, firma Muehlhan Polska Sp. z o.o. prowadzi prace konserwacyjno-malarskie zbiorników ładunkowych na jednostce M/T Oraholm (chemikaliowiec).
Prace są wykonywane w 16 zbiornikach ładunkowych - razem ok. 5000 m2 powłoki malarskiej. Prace polegają na zmianie istniejącego systemu malarskiego na system firmy Chemco International Ltd.
W zakresie prac konserwacyjno-malarskich wewnątrz zbiorników ładunkowych wchodzi:
- Budowa rusztowań wewnątrz zbiorników;
- Mycie UHP 2200 bar;
- Mycie HP 350 bar + odtłuszczanie;
- Zabezpieczanie elementów nierdzewnych w zbiorniku oraz obróbka strumieniowo-ścierna do klasy SA 2.5 (za pomocą 4-kondygnacyjnych wież śrutowniczych oraz piaskarek na szlakę pomiedziową);
- Malowanie trzech warstw: 2x 500um Chemco RB 364 oraz 1x100um Chemco RB 300TC;
Prace są realizowane przez Muehlhan Polska Sp. z o.o. bezpośrednio na zlecenie Armatora jednostki dla firmy: Rederiet M.H. Simonsen ApS z Danii.
Prace rozpoczęły się 9 września i potrwają do połowy przyszłego miesiąca (tj. października) - łącznie ok. 36 dni.
Tankowiec ORAHOLM, zarejestrowany z numerem IMO: 9336696, MMSI: 220442000, został zbudowany w 2006 roku i aktualnie pływa pod banderą Danii.
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
Szwedzi czekają na polskie promy. W porcie Ystad rosną obawy o finanse i przyszłość wspólnego projektu
Latarnie Gospodarki Morskiej 2022 w kategorii "Lider Technologii Morskich". Ruszyło głosowanie online
Drugi okręt podwodny dla sił morskich Hiszpanii zwodowany. Tak się prezentuje
Ulstein woduje kolejny statek, którego kadłub zbudował CRIST. Tak prezentuje się Nexans Electra
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
W Turcji ruszyła budowa pierwszego okrętu logistycznego dla sił morskich Portugalii
Hiszpański „Hydrograf”? Navantia zbuduje okręty specjalistyczne dla Armada Española
Duńskie promy bardziej przyjazne środowisku. Jeden z nich otrzyma nowy system akumulatorów