CEVA Logistics podpisała globalną umowę z project44, zapewniając nadawcom przesyłek frachtu oceanicznego większą widoczność ich ładunków. To kontynuacja umowy zawartej między firmami w lipcu 2021 r., której celem było zapewnienie lepszej widoczności przesyłek klientom, korzystającym z usług transportu lądowego.
W wyniku integracji rozwiązań project44 w zakresie widoczności na oceanach i w portach, CEVA zapewni większą dokładność i terminowość w procesie monitorowania przesyłek oceanicznych. Dzięki śledzeniu statków przez Automatic Identification System (AIS) klienci będą mogli dokładnie sprawdzić lokalizację swoich przesyłek. Oprócz tego, powiadomienia i analizy będą zawierać informacje na temat najważniejszych etapów dostawy, informacje o transferach i czasach postoju a także alerty dot. zarządzania wyjątkami. Większa widoczność i dane analityczne pozwolą na lepsze podejmowanie decyzji i współpracę między CEVA a jej klientami.
Funkcja śledzenia przesyłek project44 będzie bezpośrednio zintegrowana z portalem cyfrowym CEVA typu all-in-one. Platforma MyCEVA zapewnia klientom większą kontrolę nad przesyłkami - od natychmiastowej wyceny i rezerwacji po śledzenie i dokumentację, w czasie rzeczywistym.
Multimodalna platforma została uruchomiona w lipcu 2020 r. i jest stale rozszerzana o nowe funkcjonalności. Jest w pełni zintegrowana z globalnymi operacjami CEVA, zarówno w imporcie jak i eksporcie. Zawiera też kalkulator CO2 dla całego procesu transportowego (door-to-door), dzięki czemu nadawcy przesyłek będą sprawdzić dostępne opcje i wybrać najbardziej ekologiczne trasy dla swoich ładunków. Specjaliści obsługi klienta MyCEVA, działając w ramach globalnej sieci oddziałów firmy, mogą udzielać natychmiastowego wsparcia, w lokalnych językach i różnych strefach czasowych.
Stephane Gautrais, globalny szef działu frachtu oceanicznego CEVA Logistics, mówi: „W branży spedycyjnej dostęp do danych jest na wagę złota, a project44 pomoże nam wydobyć wartość z tych danych, z korzyścią dla naszych klientów. Zintegrowanie widoczności bezpośrednio z platformą MyCEVA jest jeszcze jednym przykładem naszego zaangażowania w responsywną logistykę. Rozumiemy, czego chcą i potrzebują nasi klienci, i im to dostarczamy. Teraz jest to większa widoczność przesyłek oceanicznych, ale z pewnością czeka nas jeszcze więcej".
Jett McCandless, Founder&CEO project44, powiedział: „Dynamiczny charakter branży oceanicznej pokazuje jak ważną rolę odgrywa potrzeba wysokiej jakości wglądu w widoczność łańcucha dostaw w czasie rzeczywistym. Zaangażowanie CEVA Logistics w pomoc nadawcom w zakresie optymalizacji kosztów, wydajności i emisji przy użyciu platformy Movement project44 świadczy o dbałości w dostarczaniu klientom wyjątkowych rozwiązań".
CEVA Logistics to światowy lider logistyki 3PL, dostarcza rozwiązania dla globalnego łańcucha dostaw, łącząc ludzi, produkty i dostawców na całym świecie. Z siedzibą główną w Marsylii we Francji, CEVA Logistics świadczy szeroki wachlarz usług end-to-end dostosowanych do potrzeb klienta, zarówno w zakresie logistyki kontraktowej jak i zarządzania frachtem w 170 krajach na świecie, dzięki ok. 110 000 pracowników w ponad 1 300 lokalizacjach. Z przychodami pro forma 2021 na poziomie 17 mld USD, CEVA Logistics jest częścią CMA CGM Group, globalnego gracza w zakresie rozwiązań morskich, lądowych, powietrznych i logistycznych.
Unimot przygotowuje dodatkową infrastrukturę importową dla LPG
W Baltimore otwarto trzecią, tymczasową trasę w pobliżu zniszczonego mostu
MI przygotuje projekt rozporządzenia ws. planu zagospodarowania przestrzennego wód portu morskiego w Dziwnowie
Port Elbląg liczy na większy przeładunek
Masowce i tankowce na fali. Analiza rynku tonażowego (tygodnie 11-14/2024)
Przygotowania do bazy offshore. Jak wygląda budowa?