Poprawiające się wyniki producent specjalistycznych kontenerów to gównie efekt wchodzących do realizacji kolejnych zamówień z obszaru sił zbrojnych, które wynikają z przyznanej w ubiegłym roku koncesji z MSWiA. Zarząd Zrembu z optymizmem patrzy na 2024 rok i spodziewa się kontynuacji pozytywnego trendu.
Zremb Chojnice poinformował o otrzymaniu od kontrahentów z branży offshore kolejnych zamówień na wykonanie specjalistycznych jednostek.
Specjalizująca się w produkcji kontenerów spółka Zremb-Chojnice otrzymała zamówienie na wykonanie elementów służących jako ochrona balistyczna dla bazy wojskowej. To nowy typ produktu, który może na stałe wejść do portfolio firmy.
Zremb-Chojnice wybuduje kontenery offshore dla klientów z rynku skandynawskiego.
Czy przydomowy magazyn energii z Chojnic zrewolucjonizuje nasze myślenie o samowystarczalności energetycznej?
Choć polski przemysł nie jest wiodącym w sektorze offshore, nie brakuje u nas firm, które wypracowały sobie na tym rynku mocną pozycję. Jedną z nich jest Zremb Chojnice, którego produkty bez problemu można znaleźć na platformach wiertniczych na całym globie. Dla produkującej specjalistyczne kontenery firmy coraz szerzej otwierają się także drzwi do offshore wind.
Transport zbóż stał się nieoczekiwanie jednym z najważniejszych tematów sezonu, co jest oczywiście spowodowane konfliktem w Ukrainie. Uwaga mediów skupiła się m.in. na problemach technicznych, ale nieco światła powinno paść na wynalazek Zrembu Chojnice, który może wiele z nich rozwiązać.
Zakład Budowy Maszyn Zremb-Chojnice odebrał zlecenie na projekt i produkcję kontenerów dla Polskich Sił Zbrojnych.
Baltic Business Forum: Metinvest dostrzega możliwości wzrostu efektywności tranzytu przez Polskę
Equinor odkrył złoża ropy naftowej w odwiercie na polu Svalin na Morzu Północnym
Ekologiczna katastrofa na Hvarze; statki zmieniają plaże w szamba
Polish Offshore Wind Podcast - Zbroja Adwokaci - Magdalena Kryszewska
Zakończono poszukiwania surfera zaginionego na Bałtyku
Ataki Huti nie ustają. Nie ma pomysłu na zakończenie kryzysu żeglugi?