Kontenery morskie nie zmieniły się praktycznie od czasu ich rozpowszechnienia się w logistyce. Jednak ich nieustannie rosnąca ilość, powodująca coraz większe problemy z miejscem w portach, zaczyna wymuszać innowacje. Jednakże rynek stawia przeszkody.
Nikogo chyba nie zdziwi, że najdroższy towar eksportowany drogą morską to powietrze. Co więcej, według szacunków, 60% kontenerów wypływających z Europy przewozi powietrze, jeszcze większy procent pustych kontenerów wypływa ze Stanów Zjednoczonych do Chin. George Kochanowski, z pochodzenia Polak - chce zrewolucjonizować światowy transport i logistykę. Założyciel firmy Staxxon opatentował bowiem składane kontenery do transportu towarów.
Finowie wytyczają nowy kurs statkiem Electramar. Stocznie z UE i Dalekiego Wschodu za burtą
Dwie osoby zginęły w wyniku zderzenia motorówki ze statkiem wycieczkowym
Dostawy cementu i betonu do budowy elektrowni jądrowej będą dużym wyzwaniem
Ukraińcy informują o zatopieniu rosyjskiego trałowca
Prezydent Chile: sprzeciwimy się wszelkim próbom wydobycia surowców na Antarktydzie
Puchar PZŻ w Krynicy Morskiej otwiera sezon regatowy