• <
Kongres Polskie Porty 2030 edycja 2024
mewo_2022
Przemysł Stoczniowy, Przemysł Morski, Stocznie, Statki

Pierwszy hybrydowy CTV Ørsted

EMS Maritime Offshore (EMO) oficjalnie określił Windea One mianem pierwszego hybrydowego statku do transferu załogi (CTV), który zostanie wdrożony na farmach wiatrowych Ørsted w rejonie Niemiec.

05.06.2023, 09:02
Przemysł Stoczniowy, Przemysł Morski, Stocznie, Statki

Windea Leibniz zostanie zmodernizowana w stoczni Ulstein Verft

Należący do niemieckiej grupy Bernhard Schulte Offshore statek serwisowy (Service Operation Vessel, SOV) do obsługi morskich farm wiatrowych przejdzie modernizację, dzięki której poszerzy się jego zakres operacyjny w ramach energetyki wiatrowej.

04.11.2022, 13:46
Energetyka Morska, Wiatrowa, Offshore Wind, Offshore Oil&Gas

Operator Windea CTV rozpoczął budowę trzech statków do obsługi offshore wind w USA

Spółka Windea CTV, amerykański operator morskich statków wiatrowych Crew Transfer Vessels, ogłosiła rozpoczęcie budowy trzech hybrydowych jednostek o długości 30 metrów każda.

02.05.2022, 20:42
Przemysł Stoczniowy, Przemysł Morski, Stocznie, Statki

Nowa jednostka SOV Windea dotarła do holenderskiego Eemshaven

29.06.2020, 22:41
Przemysł Stoczniowy, Przemysł Morski, Stocznie, Statki

Ulstein dostarczył kolejną hybrydową jednostkę do obsługi farm wiatrowych

Ulstein Verft dostarczył jednostkę do obsługi farm wiatrowych (SOV) Windea Jules Verne armatorowi Bernhard Schulte Offshore, który wyczarterował hybrydowy SOV firmie GE Renewable Energy do operacji na morskiej farmie wiatrowej Merkur w Niemczech.

24.06.2020, 21:18
Przemysł Stoczniowy, Przemysł Morski, Stocznie, Statki

Kolejny SOV ze stoczni Ulstein Verft przygotowuje się do prób morskich

Kolejny statek do obsługi morskich farm wiatrowych typu SOV (Service Operation Vessel) o numerze budowy NB 315 wypłynął z zewnętrznego doku stoczni Ulstein Verft i został ustawiony na nabrzeżu. Statek przygotowuje się teraz do swoich pierwszych prób morskich, które będą miały miejsce na początku marca. Warto przypomnieć, że częściowo wyposażony kadłub tej jednostki został zbudowany w gdyńskiej stoczni Crist.

12.02.2020, 13:35
Przemysł Stoczniowy, Przemysł Morski, Stocznie, Statki

Stocznia CRIST przekazała częściowo wyposażony statek dla morskiej energetyki wiatrowej (foto, wideo)

Stocznia CRIST przekazała częściowo wyposażony statek dla morskiej energetyki wiatrowej. Jednostka o numerze budowy NB 315 powstała na zamówienie stoczni Ulstein Verft AS. Do Norwegii wyruszyła w czwartek.

13.09.2019, 05:09
Przemysł Stoczniowy, Przemysł Morski, Stocznie, Statki

Cięcie blach w stoczni Crist. Rozpoczęła się budowa częściowo wyposażonego statku dla Ulsteina

Stocznia CRIST S.A. rozpoczęła proces cięcia blach pod budowę kolejnego częściowo wyposażonego statku dla norweskiej stoczni Ulstein Verft AS. NB 315 to statek typu Offshore Service Vessel, który będzie wykorzystywany podczas budowy morskiej farmy wiatrowej, montażu oraz prac konserwacyjnych. Jest to jednostka siostrzana względem statku Acta Auriga, przekazanego przez stocznię Ulstein w marcu 2018r., który, jako częściowo wyposażony, dostarczyła także stocznia Crist.

10.09.2018, 13:04
Porty Morskie, Terminale, Logistyka Morska, Transport Morski

NKT Victoria norweskim Statkiem Roku 2017. Jej kadłub powstał w Polsce

Zaawansowany technologicznie kablowiec NKT Victoria niedawno opuścił norweską stocznię Kleven Verft AS i rozpoczął pracę przy północnym wybrzeżu Szkocji. Częściowo wyposażony kadłub jednostki powstał w ubiegłym roku w stoczni Crist.

30.05.2017, 10:57
Przemysł Stoczniowy, Przemysł Morski, Stocznie, Statki

Statek z polskim kadłubem z szansą na wygranie prestiżowej nagrody

Windea Leibniz, statek do obsługi morskich farm wiatrowych (SOV), uzyskał nominację magazynu Skipsrevyen do nagrody Statku Roku 2017. Zwycięzce konkursu poznamy 30 maja, podczas targów morskich Nor-Shipping.

11.05.2017, 15:36
nauta_2024

Dziękujemy za wysłane grafiki.