Z terminala Zakładów Chemicznych Baltchem S.A. w Szczecinie sprzedawany jest już olej napędowy Grupy Unimot.
Do terminala Baltchemu w Szecinie olej dociera na pokładzie barki ze Świnoujścia, gdzie z kolei wypompowywany jest z tankowców. Terminal umożliwia Grupie Unimot załadunek na cysterny kolejowe i na ciężarówkach. Stamtąd jest kolportowany na teren północno-zachodniej Polski.
– Konsekwentnie dywersyfikujemy kierunki dostaw i umacniamy swoją obecność w regionie, w którym do tej pory nie posiadaliśmy swojej bazy. Uzupełnienie naszego portfela o dostawy z kolejnej bazy pozwoli dotrzeć nam do większej grupy klientów, a także zagwarantować ciągłość dostaw partnerom handlowym oraz naszym stacjom AVIA – mówi Robert Brzozowski, wiceprezes zarządu ds. handlowych Unimot.
Umowa między Unimotem a Baltchemem obejmuje przeładunek, magazynowanie oraz zapasy obowiązkowe. Terminal stwarza dogodne warunki do świadczenia usług ze względu na dobrą lokalizację, własne nabrzeża, bazę magazynową produktów płynnych, funkcjonujące bocznice kolejowe, przepompownie i sieci rurociągów technologicznych.
00:04:03
Rekordowy tunel dnie Bałtyku połączy Niemcy i Danię w 2029 roku (wideo)
00:04:15
Największe kontenerowce świata - przegląd
Polski masowiec zderzył się z suwnicą i żurawiami
Grupa OTL podsumowuje III kwartał. Trudna sytuacja rynkowa
Znamy laureatów IV edycji Grantu Dzielnicowego Busole organizowanego przez Baltic Hub
Hapag-Lloyd: biznes urósł, ale zyski mocno spadły
Wietnamskie porty na liście rankingu Lloyd’s List. Refleksje po Port Gdańsk Business Mixer w Wietnamie
Prezydent Świnoujścia popiera rozwój portu, ale nie utworzenie Przylądka Pomerania
Porzucony w Basenie Północnym w Świnoujściu kuter zatonął