pc
Dortsman już na wodzie. Częściowo wyposażony chemikaliowiec w miniony piątek zwodowała Partner Stocznia z Polic. Jednostka trafi do holenderskiego odbiorcy. Ma być gotowa w październiku tego roku.
Wodowanie częściowo wyposażonego chemikaliowca odbyło się w jednym z pływających doków MSR Gryfia w Szczecinie. Jednostka ma 135 m długości, 17,5 m szerokości oraz 9 000 m3 pojemności ładunkowej. Stocznia Rensen-Driessen, na zamówienie której powstaje statek, określa go jako „mega tanker” typu C. Chemikaliowiec dokończy holenderska stocznia Dolderman. Dortsman trafi do armatora Van Loon Shipping z Holandii.
Partner Stocznia z Polic zajmuje się budowaniem statków/kadłubów oraz bloków kadłubów jednostek morskich i śródlądowych głównie dla klientów holenderskich i niemieckich. Firma zatrudnia doświadczoną kadrę okrętową z kraju i zagranicy. Zarząd przedsiębiorstwa oferuje i organizuje dostarczanie produkcji i usług okrętowych na wysoko satysfakcjonującym zachodnioeuropejskim poziomie w cenach środkowoeuropejskich.
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
Szwedzi czekają na polskie promy. W porcie Ystad rosną obawy o finanse i przyszłość wspólnego projektu
Latarnie Gospodarki Morskiej 2022 w kategorii "Lider Technologii Morskich". Ruszyło głosowanie online
Norweski przewoźnik otrzymał pierwszy statek PCTC zgodny z nowymi przepisami bezpieczeństwa IMO
W Peru rozpoczęto budowę fregaty. To kolejne z serii przedsięwzięć w ramach rozwoju floty i branży okrętowej
Drugi okręt podwodny dla sił morskich Hiszpanii zwodowany. Tak się prezentuje
Ulstein woduje kolejny statek, którego kadłub zbudował CRIST. Tak prezentuje się Nexans Electra
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
W Turcji ruszyła budowa pierwszego okrętu logistycznego dla sił morskich Portugalii