jk
Tuco Marine sprzedał dwie łodzie ProZero norweskiej grupie AKVA, jako jednostki do czyszczenia wysokociśnieniowego. Łodzie zostały zaprojektowe przez zespół wykwalifikowanych inżynierów przy współpracy z wieloma czołowymi ekspertami z dziedziny akwakultury.
Łodzie typu ProZero HPC o długości 15 m będą zbudowane z kompozytów włókna węglowego, w ten sposób przy zmniejszeniu ciężaru, zwiększy się ich wytrzymałość. Obydwa statki będą pływać z prędkością ponad 30 węzłów. Są zasilane dwoma silnikami Diesla połączonych ze śrubami czołowymi w systemie Volvo Pentas IPS, zapewniając wysoką wydajność kadłuba przy minimalnym zużyciu paliwa.
ProZero w wersji do hodowli ryb zawiera specjalne wzmocnienia, aby zoptymalizować pracę na farmach rybnych. Łodzie są dostępne w wielu wariantach, które są starannie dopasowane do indywidualnych wymagań użytkowników. Układ kokpitu jest tak zorganizowany, aby zmaksymalizować wykorzystanie nowoczesnych urządzeń.
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
Szwedzi czekają na polskie promy. W porcie Ystad rosną obawy o finanse i przyszłość wspólnego projektu
Latarnie Gospodarki Morskiej 2022 w kategorii "Lider Technologii Morskich". Ruszyło głosowanie online
Norweski przewoźnik otrzymał pierwszy statek PCTC zgodny z nowymi przepisami bezpieczeństwa IMO
W Peru rozpoczęto budowę fregaty. To kolejne z serii przedsięwzięć w ramach rozwoju floty i branży okrętowej
Drugi okręt podwodny dla sił morskich Hiszpanii zwodowany. Tak się prezentuje
Ulstein woduje kolejny statek, którego kadłub zbudował CRIST. Tak prezentuje się Nexans Electra
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
W Turcji ruszyła budowa pierwszego okrętu logistycznego dla sił morskich Portugalii