2-go grudnia 2015 roku został wprowadzony do SMW i podstawiony do remontu ponton pływający AT 1 ex DP 12 fińskiego armatora Alandia Towing AB.
Przewidziany zakres prac to przede wszystkim konserwacja kadłuba oraz wymiana blach poszycia dna. Orientacyjna ilość wymienianych blach szacowana jest na ok. 5000 kg.
Jednostka ta została zbudowana w 1943 roku w USA , a w Polsce znalazła się w ramach reparacji wojennych po II wojnie światowej i pracowała w rejonach naszego zachodniego wybrzeża. Jednostkę zakupił niedawno fiński armator, który w Stoczni Marynarki Wojennej S.A. przeprowadza niezbędny remont przed wprowadzeniem jej do eksploatacji.
Koniec remontu i wodowanie pontonu przewidziane jest na początek 51 tygodnia.
Firmy stoczniowe ruszają na łowy pracowników
Amer Shipping zamawia dwa statki do przewozu ładunków suchych od Concordia Damen
Damen zbuduje stery dla niemieckich fregat
Finlandia uruchamia pływający terminal LNG. Czy gaz trafi również do Polski?
Incat dostarczy pierwszy na świecie duży prom elektryczny
Brytyjski sektor obrony kupuje statki do ochrony infrastruktury kabli i rurociągów