2-go grudnia 2015 roku został wprowadzony do SMW i podstawiony do remontu ponton pływający AT 1 ex DP 12 fińskiego armatora Alandia Towing AB.
Przewidziany zakres prac to przede wszystkim konserwacja kadłuba oraz wymiana blach poszycia dna. Orientacyjna ilość wymienianych blach szacowana jest na ok. 5000 kg.
Jednostka ta została zbudowana w 1943 roku w USA , a w Polsce znalazła się w ramach reparacji wojennych po II wojnie światowej i pracowała w rejonach naszego zachodniego wybrzeża. Jednostkę zakupił niedawno fiński armator, który w Stoczni Marynarki Wojennej S.A. przeprowadza niezbędny remont przed wprowadzeniem jej do eksploatacji.
Koniec remontu i wodowanie pontonu przewidziane jest na początek 51 tygodnia.
Dwa największe na świecie promy wodorowe powstaną w Norwegii
Wyciek wody i porażenie prądem przyczyną śmierci technika na pokładzie promu Stena Line
Mein Shiff 7 przygotowuje się do prób morskich. To kolejny wycieczkowiec powstający w Meyer Turku
Wyposażenie napędowe od Kongsberga nada prędkości fregatom niderlandzkiego "Miecznika"
Saab dostarczy siłom morskim Hiszpanii systemy ostrzegania laserowego dla nowych fregat
Tragedia w gdańskiej stoczni. To było morderstwo, nie wypadek