jk
Należący do Tallink statek Regal Star zaoferuje jeszcze więcej miejsca kierowcom. Jednostka przeszła niedawno modernizację.
Regal Star obsługuje dla popularnego estońskiego armatora połączenie Paldiski-Kapellskär. Jednostka typu ro-ro przeszła właśnie remont, po którym jeszcze więcej miejsca do swojej dyspozycji będą mieli kierowcy pojazdów ciężarowych, przewożący ładunki na tej trasie. Do tej pory miejsc dla kierowców było 80. Teraz statek będzie mógł przyjąć na pokład dodatkowych 20 kierowców. Wszystko dzięki zainstalowaniu dodatkowego prefabrykowanego bloku.
Jak wytłumaczono, decyzja o zamontowaniu dodatkowego segmentu, pozwalającego na zwiększenie dostępnej powierzchni dla kierowców, podyktowana jest m.in. wzrostem liczby kobiet kierowców i potrzebą zapewnienia im odrębnych kabin.
- Coraz więcej kobiet zasiada za kierownicami dużych pojazdów ciężarowych, a na nas spoczywa obowiązek dostarczenia im komfortowych kabin – powiedział Tarvi-Carlos Tuulik z Tallink.
Należący do Tallink statek Regal Star został zbudowany w 1993 r. w Petersburgu, ale wszystkie prace na nim zostały zakończone dopiero w 2000 r. W przeszłości jednostka pływała m.in. dla Grimaldi Lines, a od 2003 r. zasila flotę grupy Tallink. W 2004 r. statek przeszedł modernizację.
Regal Star ma 146 metrów długości i dysponuje linią ładunkową o długości 1740 metrów.
Szwedzi czekają na polskie promy. W porcie Ystad rosną obawy o finanse i przyszłość wspólnego projektu
Świnoujście: zatopiony kuter wydobyty z dna Basenu Północnego. Służby podejrzewają celowe działanie
PRS sprawuje nadzór nad budową okrętu ratowniczego programu „Ratownik”
Chiny oddały do użytku gigantyczny statek do akwakultury. 12 gatunków ryb na jednostce
HD Hyundai jako pierwsza stocznia wyprodukował 5 tys. jednostek
Diehl Defence i Lockheed Martin łączą siły w zakresie obrony powietrznej dla sił morskich
Fincantieri rozpoczyna plan rozwoju stoczni. Podpisano koncesję na port w Ankonie