pc
Bota Technik i Cummins wspólnie na rynku morskim. W marcu tego roku obie firmy podpisały umowę o współpracy.
– Dzięki niej klienci zyskali dostęp do najnowszych rozwiązań stosowanych w układach napędowych. Jest to umowa dealerska, która umożliwia oferowanie naszym klientom całych pakietów napędowych, również uwzględniając silniki dieslowe, wysokoobrotowe firmy Cummins oraz agregaty prądotwórcze. Mamy dostęp do nowej technologii, nowoczesnych produktów – mówi Piotr Badziąg z Bota Technik.
Podkreślił, że Cummins to renomowana firma na rynku morskim, ciesząca się dużym uznaniem armatorów.
– Dużą zaletą jest to, że możemy oferować pełne pakiety napędowe oraz ich integrację na nowo budowanych jednostkach. Posiadamy inżynierów serwisowych, którzy są szkoleni bezpośrednio u producenta. Pozwala nam to wykonywać przeglądy serwisowe z wymianą części włącznie i również dokonywać remontów nie tylko całych silników, ale też takich urządzeń, które współpracują z silnikiem, jak pompy, turbosprężarki, chłodnice.
Poinformował, że współpraca obu firm będzie się rozwijać, co już teraz spotyka się z pozytywnymi opiniami rynku morskiego.
Bota Technik zajmuje się m.in. serwisem układów napędowych, hydraulicznych i automatyki okrętowej oraz sprzedażą urządzeń autoryzowanych partnerów. Integruje je na nowo budowanych jednostkach w trakcie instalacji i odbiorów, jak również obsługuje w serwisie gwarancyjnym i pogwarancyjnym. Firma łączy doświadczenie z pasją i wiedzą. Dzięki temu umiejętności jej pracowników doceniają armatorzy z kraju i zagranicy. Spółka w nowo wybudowanym i nowoczesnym warsztacie stosuje standardy jakości międzynarodowych producentów napędów okrętowych, a każde zamówienie traktuje indywidualnie, terminowo dostarczając rozwiązania najwyższej jakości.
Cummins natomiast to wiodący, niezależny konstruktor i producent silników wysokoprężnych o mocach 49-4200 KM. Czołowi producenci ciężarówek, autobusów, maszyn budowlanych, przemysłowych, rolniczych, kolejowych, sprzętu morskiego, wojskowego i generatorów prądotwórczych wybierają silniki tego koncernu do zastosowania w swoich wyrobach.
Cummins Inc. skupia w swoich strukturach takie marki jak Fleetguard, wiodącego, światowego dostawcę systemów filtracyjnych, Holset, renomowanego dostawcy turbosprężarek oraz markę Cummins Power Generation – światowego lidera w produkcji zespołów prądotwórczych.
Szwedzi czekają na polskie promy. W porcie Ystad rosną obawy o finanse i przyszłość wspólnego projektu
Latarnie Gospodarki Morskiej 2022 w kategorii "Lider Technologii Morskich". Ruszyło głosowanie online
HD Hyundai jako pierwsza stocznia wyprodukował 5 tys. jednostek
Diehl Defence i Lockheed Martin łączą siły w zakresie obrony powietrznej dla sił morskich
Fincantieri rozpoczyna plan rozwoju stoczni. Podpisano koncesję na port w Ankonie
Navantia zbuduje okręty wsparcia dla brytyjskiej floty. Postęp programu Fleet Solid Support (FSS)
Norweski przewoźnik otrzymał pierwszy statek PCTC zgodny z nowymi przepisami bezpieczeństwa IMO
W Peru rozpoczęto budowę fregaty. To kolejne z serii przedsięwzięć w ramach rozwoju floty i branży okrętowej