O zaangażowaniu STBU w sektor gospodarki morskiej oraz o uczestnictwie w targach Baltexpo rozmawialiśmy ze Zbigniewem Foltyńskim, dyrektorem zarządzającym spółki.
STBU Brokerzy Ubezpieczeniowi to firma z 25-letnim doświadczeniem, mocno zakorzeniona w gospodarce morskiej. Lokalizacja w Trójmieście powoduje, że współpraca i relacje z sektorem morskim są nieodłącznym elementem jej działalności. Wobec tego obecność STBU na targach Baltexpo jawi się jako zupełnie naturalna.
Zbigniew Foltyński zwrócił uwagę zwłaszcza na znaczenie bezpośrednich spotkań z kontrahentami. Wzajemna wymiana wiedzy i informacji stanowi fundament dla tworzenia spersonalizowanych ofert ubezpieczeniowych, które dokładnie odpowiadają aktualnym realiom i potrzebom rynku. – Spotykamy się z naszymi partnerami, z naszymi klientami. Uczymy się od nich, co się dzieje w gospodarce, zarówno w aspekcie gospodarczym, ekonomicznym, jak i technicznym – zauważył.
STBU aktywnie uczestniczyło w panelach dyskusyjnych odbywających się podczas targów, zwłaszcza tych związanych z zarządzaniem ryzykiem w branży morskiej. Ubezpieczenia, które stanowią kluczowy element strategii firmy, są jednym z elementów zarządzania ryzykiem w działalności gospodarczej i osobistej. Rola brokera polega na zapewnieniu, by nawet w przypadku szkód, roszczenia były rozpatrywane efektywnie i sprawnie. – Staramy się pomóc minimalizować, ograniczyć ryzyka, tak aby rozwój danej firmy, danej spółki był niezakłócony, a jeżeli nawet się zdarzy jakaś szkoda, roszczenie i tak dalej, żeby to zostało załatwione możliwie najszybciej i najskuteczniej. Taka jest nasza rola jako brokera ubezpieczeniowego – podkreślił dyrektor.
Obecność STBU na Baltexpo 2023 to odzwierciedlenie ich zaangażowania w branżę morską oraz roli, jaką odgrywają jako partnerzy biznesowi i eksperci w dziedzinie ubezpieczeń. Minimalizacja ryzyka i wsparcie rozwoju sektora morskiego to kluczowe cele firmy. Zachęcamy do wysłuchania całości rozmowy.
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
Szwedzi czekają na polskie promy. W porcie Ystad rosną obawy o finanse i przyszłość wspólnego projektu
Latarnie Gospodarki Morskiej 2022 w kategorii "Lider Technologii Morskich". Ruszyło głosowanie online
Drugi okręt podwodny dla sił morskich Hiszpanii zwodowany. Tak się prezentuje
Ulstein woduje kolejny statek, którego kadłub zbudował CRIST. Tak prezentuje się Nexans Electra
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
W Turcji ruszyła budowa pierwszego okrętu logistycznego dla sił morskich Portugalii
Hiszpański „Hydrograf”? Navantia zbuduje okręty specjalistyczne dla Armada Española
Duńskie promy bardziej przyjazne środowisku. Jeden z nich otrzyma nowy system akumulatorów