Po 15 miesiącach intensywnych prac remontowych Stocznia Cesarska dzieli sięnajnowszą i ostatnią aktualizacją wideo z remontu Dyrekcji, wykonaną w maju 2020 roku.
Ze swoimi 4 000 m2 budynek będzie nadal pełnił funkcję biurową, o znacznie podwyższonym standardzie pod względem komfortu, technologii i udogodnień. Nowością na dwóch najwyższych piętrach budynku będzie społeczność coworkingowa Mind Dock.
Dzięki ogromnemu wysiłkowi zespołu, nadzoru, architektów i wykonawców budynek zostanie oddany na czas.
To pierwszy w pełni wyremontowany budynek komercyjnego na terenie historycznej Stoczni Gdańskiej. Budynek Dyrekcji z bogatą historią w każdej cegle stanie się miejscem, w którym społeczność będzie mogła się ponownie rozwijać i pisać #nowehistorie.
W oczekiwaniu na zakończenie prac remontowych zapraszamy Was do wirtualnej wycieczki po budynku i zobaczenia imponujących postępów.
Stocznia Cesarska
Kluczowe budynki oraz obiekty stoczni mają nieocenioną wartość społeczną oraz historyczną dla Gdańska i jego mieszkańców. To one ukształtowały to miasto, będąc jednocześnie świadkami sukcesów oraz porażek, jakich doświadczyło. Aby uszanować i wzmocnić te cechy, planujemy zachować, włączyć i wykorzystać możliwie jak największą ilość istniejących budynków i elementów w nowej przestrzeni miejskiej.
Teren stoczni to miejsce, w którym drzemie olbrzymi potencjał dla przestrzeni miejskiej. Aby mógł się w pełni rozwinąć, stocznia musi otworzyć się na mieszkańców i stać się areną społecznej aktywności. To ludzie tworzą przestrzeń, a dopiero w nią wpisują się budynki – tylko taka kolejność jest właściwa. Wykorzystanie budynków Stoczni Cesarskiej jako oblicza nowego życia społecznego jest kluczem do wykonalności i ogólnego sukcesu projektu.
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
Szwedzi czekają na polskie promy. W porcie Ystad rosną obawy o finanse i przyszłość wspólnego projektu
Latarnie Gospodarki Morskiej 2022 w kategorii "Lider Technologii Morskich". Ruszyło głosowanie online
Drugi okręt podwodny dla sił morskich Hiszpanii zwodowany. Tak się prezentuje
Ulstein woduje kolejny statek, którego kadłub zbudował CRIST. Tak prezentuje się Nexans Electra
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
W Turcji ruszyła budowa pierwszego okrętu logistycznego dla sił morskich Portugalii
Hiszpański „Hydrograf”? Navantia zbuduje okręty specjalistyczne dla Armada Española
Duńskie promy bardziej przyjazne środowisku. Jeden z nich otrzyma nowy system akumulatorów