PMK
Japoński armator K Line wierzy, że przyszłość żeglugi zależy od rozwoju nowych alternatywnych technologii, nie zatrzymując się tylko na LNG.
Tym samym firma ogłosiła wprowadzenie strategii LNG + (plus), której celem jest zmniejszenie emisji gazów cieplarnianych. Jest to część większego planu armatora pod nazwą Environmental Vision 2050.
Firma K Line ogłosiła już pod koniec zeszłego roku budowę samochodowca napędzanego LNG oraz swój udział w zakresie zaopatrzenia w paliwo LNG w Singapurze a także uruchomienie spółki joint venture w regionie Chubu.
- Nie możemy jednak osiągnąć celów IMO do 2030 r., po prostu zmieniając olej napędowy na paliwo LNG. Musimy ponadto kontynuować badania nad nowymi technologiami, takimi jak latające latawce energetyczne ogłoszone w ubiegłym roku, które wykorzystują energię wiatru. Ponadto, aby osiągnąć nasze cele na 2050 rok, przyspieszymy badania nad paliwami alternatywnymi, takimi jak amoniak, paliwa metanowe i wodór - powiedział Yukikazu Myochin, prezes i dyrektor generalny K Line.
Patrząc wstecz na rok 2019, Myochin powiedział, że firma skoncentrowała swoje wysiłki na odzyskaniu konkurencyjności floty dzięki reformom strukturalnym rozpoczętym przez byłego prezydenta Murakamiego pod koniec roku budżetowego 2018, poprawiającym rentowność w branży przewoźników samochodowych i wprowadzającym zmiany w aliansie ONE.
W następnej dekadzie, K Line planuje wprowadzić nowy średniookresowy plan zarządzania. Szczegóły planu zostaną ogłoszone w kwietniu tego roku.
- Nie zmieni się nasza podstawowa filozofia polegająca na bezpośrednim stawianiu czoła klientom i zapewnianiu wysokiej jakości usług spełniających ich potrzeby. Będziemy dalej doskonalić nasze mocne strony i zwiększać konkurencyjność w naszych czterech podstawowych obszarach działalności w zakresie transportu towarów masowych, transportu energii, transportu samochodów i usług logistycznych / żeglugi przybrzeżnej. Po przezwyciężeniu pierwszych problemów ONE znajduje się obecnie na etapie, w którym może osiągnąć większą synergię dzięki najlepszym praktykom i oczekiwać dalszej poprawy w osiąganiu wyników finansowych – powiedział Myochin.
00:04:03
Rekordowy tunel dnie Bałtyku połączy Niemcy i Danię w 2029 roku (wideo)
00:04:15
Największe kontenerowce świata - przegląd
Polski masowiec zderzył się z suwnicą i żurawiami
Prezydent Elbląga: unijne środki na modernizację portu dadzą miastu silny impuls rozwojowy
Okno Maersk na Azję. Firma otwiera centrum logistyczne w Szanghaju
Służby i instytucje przygotowują się do sezonu zimowego. Spotkanie z udziałem ministra infrastruktury
KE dała zielone światło na unijne finansowanie inwestycji w porcie w Elblągu
Fąfara: w przyszłym roku Orlen może dostarczyć Ukrainie 1 mld m sześc. gazu
Południowa perspektywa na dostęp do morza. Porty Szczecin i Świnoujście bramą dla Dolnego Śląska i Opolszczyzny