ew
6 września 2019 r. DFDS zawarła umowę z włoską firmą promową Moby na zakup dwóch promów, Moby Wonder i Moby Aki, w celu umieszczenia ich na trasie Amsterdam-Newcastle.
Moby z kolei miało przejąć dwa promy pasażerskie, które obecnie działają na trasie Amsterdam-Newcastle, King Seaways i Princess Seaways.
Umowa miała zostać sfinalizowana w drugiej połowie października 2019 r., ale Moby niestety nie było w stanie dotrzymać warunków dostawy. Umowa została zatem anulowana.
„Będziemy nadal poszukiwać rozwiązań w zakresie odnowienia floty na trasie Amsterdam-Newcastle zgodnie z życzeniami naszych klientów i naszymi strategicznymi ambicjami dotyczącymi tego połączenia i DFDS”
„Dwa kursujące obecnie promy oferują doskonałą obsługę i będą to robić do momentu wprowadzenia nowego rozwiązania z nowymi promami. Dlatego nie zmieni to naszych planów rozwoju trasy, jedynie ją trochę opóźni”, mówi Peder Gellert, EVP i szef DFDS Ferry Division
Idą zmiany w Porcie Gdynia. Demontaż Bühlera na Nabrzeżu Indyjskim
Zmiany w Chińsko-Polskim Towarzystwie Okrętowym S.A. "Chipolbrok"
Unimot przygotowuje dodatkową infrastrukturę importową dla LPG
W Baltimore otwarto trzecią, tymczasową trasę w pobliżu zniszczonego mostu
MI przygotuje projekt rozporządzenia ws. planu zagospodarowania przestrzennego wód portu morskiego w Dziwnowie
Port Elbląg liczy na większy przeładunek