ew
6 września 2019 r. DFDS zawarła umowę z włoską firmą promową Moby na zakup dwóch promów, Moby Wonder i Moby Aki, w celu umieszczenia ich na trasie Amsterdam-Newcastle.
Moby z kolei miało przejąć dwa promy pasażerskie, które obecnie działają na trasie Amsterdam-Newcastle, King Seaways i Princess Seaways.
Umowa miała zostać sfinalizowana w drugiej połowie października 2019 r., ale Moby niestety nie było w stanie dotrzymać warunków dostawy. Umowa została zatem anulowana.
„Będziemy nadal poszukiwać rozwiązań w zakresie odnowienia floty na trasie Amsterdam-Newcastle zgodnie z życzeniami naszych klientów i naszymi strategicznymi ambicjami dotyczącymi tego połączenia i DFDS”
„Dwa kursujące obecnie promy oferują doskonałą obsługę i będą to robić do momentu wprowadzenia nowego rozwiązania z nowymi promami. Dlatego nie zmieni to naszych planów rozwoju trasy, jedynie ją trochę opóźni”, mówi Peder Gellert, EVP i szef DFDS Ferry Division
00:04:03
Rekordowy tunel dnie Bałtyku połączy Niemcy i Danię w 2029 roku (wideo)
Prezydent Elbląga: unijne środki na modernizację portu dadzą miastu silny impuls rozwojowy
Okno Maersk na Azję. Firma otwiera centrum logistyczne w Szanghaju
Służby i instytucje przygotowują się do sezonu zimowego. Spotkanie z udziałem ministra infrastruktury
KE dała zielone światło na unijne finansowanie inwestycji w porcie w Elblągu
Fąfara: w przyszłym roku Orlen może dostarczyć Ukrainie 1 mld m sześc. gazu
Południowa perspektywa na dostęp do morza. Porty Szczecin i Świnoujście bramą dla Dolnego Śląska i Opolszczyzny