• <
PZT_1100x200_gif_2020

Wojewoda mazowiecki wydał decyzję o zezwoleniu na budowę południowego wylotu S7

Strona główna Porty Morskie, Logistyka Morska, Transport Morski Wojewoda mazowiecki wydał decyzję o zezwoleniu na budowę południowego wylotu S7
Wojewoda mazowiecki wydał decyzję o zezwoleniu na budowę południowego wylotu S7 - GospodarkaMorska.pl

pc

14.11.2018 Źródło: PAP

Wojewoda mazowiecki wydał decyzję o zezwoleniu na budowę południowego wylotu trasy S7 Warszawa–Grójec - podał we wtorek w komunikacie prasowym Mazowiecki Urząd Wojewódzki.

Jak podano, decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej dotyczy budowy blisko 1 km odcinka C, od węzła Tarczyn Północ (bez węzła) do początku obwodnicy Grójca w ciągu projektowanej drogi ekspresowej S7.

"To część południowego wylotu z Warszawy, od węzła Lotnisko do obwodnicy Grójca. Decyzja ma rygor natychmiastowej wykonalności. Inwestorem jest Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad" - poinformowała rzecznik prasowa Wojewody Mazowieckiego Ewa Filipowicz.

W komunikacie podano, że budowa południowego wylotu trasy S7 Warszawa – Grójec o łącznej długości ok. 29 km, została podzielona na trzy odcinki (odcinek A, od w. Lotnisko (bez węzła) do w. Lesznowola (z węzłem), długości ok. 6,64 km; odcinek B, od w. Lesznowola (bez węzła) do w. Tarczyn Północ (z węzłem), długości ok. 14,8 km oraz odcinek C, od w. Tarczyn Północ (bez węzła) do początku obwodnicy Grójca, długości ok. 7,9 km). „Zezwolenie na realizację inwestycji drogowej dotyczą odcinka C, który z kolei podzielony jest na 4 zadania, zaś decyzja Wojewody Mazowieckiego obejmuje zadanie nr 4 o długości ok 1km. Wnioski dotyczące pozostałych 3 zadań są rozpatrywane przez Wojewodę Mazowieckiego" - czytamy w dokumencie.

W informacji prasowej dodano, że "zgodnie z projektem, prace budowlane mają obejmować swoim zakresem roboty drogowe, w tym min. po 2 pasy ruchu i pobocze w każdym kierunku, budowę zjazdów, pętli autobusowej, chodników i ciągów pieszo-rowerowych)". "Roboty mostowe w tym m.in. budowę wiaduktu i przejścia dla płazów, oraz budowę kanalizacji deszczowej i urządzeń ochrony środowiska (m.in. ekranów akustycznych), a także wycinkę zieleni i nasadzenie nowej" - napisano.

"Projekt uwzględnia również bezpieczeństwo ruchu drogowego, np. oznakowanie poziome i pionowe, bariery ochronne. Przebudowana i budowę zostanie istniejąca infrastruktura techniczna, oświetlenie i ekrany akustyczne" - dodano.

W komunikacie podkreślono również, że "realizacja drogi ekspresowej S7 jest inwestycją o znaczeniu europejskim, wpisującym się w tranzytowy układ dróg. Inwestycja wpłynie na skrócenie czasu podróży oraz zwiększenie bezpieczeństwa ruchu".

Źródło:
PAP
Port Gdynia - Budowa infrastruktury portowej do odbioru ścieków ze statków w Porcie Gdynia - 390x150
port_gdańsk_sprzedaż_pge_390x100_2021

Surowce

 Ropa brent 64,38 $ baryłka  0,00% 21:58
 Cyna 32425,00 $ tona 0,09% 5 maj
 Cynk 2935,00 $ tona -0,81% 5 maj
 Aluminium 2446,00 $ tona 0,49% 5 maj
 Pallad 2680,00 $ uncja  0,00% 21:57
 Platyna 1191,10 $ uncja  0,00% 21:59
 Srebro 25,11 $ uncja  0,00% 21:59
 Złoto 1731,30 $ uncja  0,00% 21:59

Dziękujemy za wysłane grafiki.