• <
Kongres Polskie Porty 2030 edycja 2024

Sukces wspólnej oferty P&O Ferries i SOL Continent Line

MN

28.10.2016 11:55 Źródło: własne
Strona główna Porty Morskie, Terminale, Logistyka Morska, Transport Morski Sukces wspólnej oferty P&O Ferries i SOL Continent Line

Partnerzy portalu

Sukces wspólnej oferty P&O Ferries i SOL Continent Line - GospodarkaMorska.pl

Liczba ładunków cargo przewożonych pomiędzy Göteborgiem a Wielką Brytanią uległa niemal podwojeniu, jeśli porównamy dane z tego roku z wynikami uzyskiwanymi w 2015. W okresie od lipca do września na trasie z Göteborga do Wielkiej Brytanii przewieziono 1541 jednostek cargo, co oznacza wzrost wynoszący aż 92 procent w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego.

W ramach współpracy, jaką nawiązały firmy P&O Ferries oraz SOL, szwedzki przewoźnik dostarcza ładunki do belgijskiego portu Zeebrugge, do którego pływają obaj operatorzy. Tam odbywa się ich przeładunek na jednostki, które należą do P&O Ferries. Dalej towar płynie do Tilbury bądź Teesport.

SOL Continent Line oferuje cztery połączenia tygodniowo na trasie Goteborg-Zeebruge, które obsługiwane są przy pomocy dwóch statków. Promy należącego do P&O Ferries kursują pomiędzy Zeebrugge a Tilbury i Teesport każdego dnia.

Już w pierwszej fazie współpracy widać było, że oferowane przez oba podmioty połączenie okaże się sukcesem. Przedstawiciele obu firm podkreślili równocześnie, że w najbliższym czasie oczekują znaczących zwyżek.

- Spodziewamy się dalszego wzrostu zainteresowania tym nowym serwisem w nadchodzącym roku - powiedział Henrik Pedersen, szef sprzedaży w P&O Ferries, który zwrócił uwagę na rosnącą obecnie szybko gospodarkę Wielkiej Brytanii. Czynnik ten powinien pomóc w dalszym śrubowaniu wyników.

Wśród towarów, które przewożone są ze Skandynawii do Wielkiej Brytanii, znajdują się przede wszystkim: meble, elementy wyposażenia, papier i części samochodowe.

bulk_cargo_port_szczecin

Partnerzy portalu

Pomorska Specjalna Strefa Ekonomiczna
port_gdańsk_390x100_2023

Dziękujemy za wysłane grafiki.