ew
Duński Minister Transportu, Ole Birk Olesen publicznie skrytykował firmę Molslinjen/Bornholmslinjen. Chodzi o brak profesjonalizmu w obsłudze połączenia Rønne-Ystad.
Jak pisaliśmy pod koniec sierpnia Molslinjen od 1 września obsługuje połączenia na Bornholm. Przedsiębiorstwo zastąpiło duńskiego operatora Faergen.
Zastrzeżenia Ministerstwa Transportu Danii
Wśród zastrzeżeń ministerstwa pojawiło się między innymi nie udostępnienie na trasę wspominanych wcześniej promów Express 1 i pasażersko-towarowego Powl-Anker, a także brak dostarczenia dokumentacji do władz o brakujących połączeniach.
Zirytowani pasażerowie
Co więcej, poważne wątpliwości budzi także sposób przekazywania komunikatów pasażerom, co już wielokrotnie przyczyniło się do irytacji klientów i kłopotów z zaplanowaniem podróży zarówno turystów, jak i mieszkańców wyspy Bornholm.
Kary finansowe dla duńskiego operatora
Nie jest jeszcze znana łączna liczba ominiętych i odwołanych rejsów na Bornholm. Pewne jest jednak, że wszelkie błędy Molslinjen będą skutkowały karami finansowymi.
00:04:03
Rekordowy tunel dnie Bałtyku połączy Niemcy i Danię w 2029 roku (wideo)
00:04:15
Największe kontenerowce świata - przegląd
Polski masowiec zderzył się z suwnicą i żurawiami
Bangladesz odmawia przyjęcia rosyjskiego statku z elementami elektrowni jądrowej
Rewolucja w rosyjskich portach Bałtyku - czy grozi im upadek?
Rusza tramwaj wodny po Zatoce Gdańskiej. Ile zapłacimy za bilet?
Konflikt rosyjsko-ukraiński potęguje problemy na rynku węgla. Zapasy w największych terminalach maleją a ceny rosną
Nowy intermodalny szlak z Chin omija Rosję
Prezydent Elbląga: unijne środki na modernizację portu dadzą miastu silny impuls rozwojowy
Okno Maersk na Azję. Firma otwiera centrum logistyczne w Szanghaju
Służby i instytucje przygotowują się do sezonu zimowego. Spotkanie z udziałem ministra infrastruktury
KE dała zielone światło na unijne finansowanie inwestycji w porcie w Elblągu
Fąfara: w przyszłym roku Orlen może dostarczyć Ukrainie 1 mld m sześc. gazu
Południowa perspektywa na dostęp do morza. Porty Szczecin i Świnoujście bramą dla Dolnego Śląska i Opolszczyzny