Rynek promowy wyraźnie się rozwija, a wraz z nim wyniki finansowe i rentowność prowadzonych działań armatora P&O Ferries.
P&O Ferries zamówi nowe statki szybciej niż początkowo zakładano?
W wywiadzie dla brytyjskiego dziennika The Telegraph, dyrektor zarządzająca P&O Ferries Helen Deeble przekazała, że po kryzysie roku 2008 nie pozostało już w firmie śladu. Podkreśliła także, że rynek promowy wyraźnie się rozwija, a wraz z nim wyniki finansowe i rentowność prowadzonych działań armatora P&O Ferries.
Biorąc pod uwagę tendencje wzrostowe rynku, a także fakt, że firma finalnie zyskała na sytuacji w Calais i chaosie podróży letnich 2015 roku, Hellen Deeble uważa, że czas pomyśleć o nowych inwestycjach.
P&O Ferries zapowiada, że proces zamawiania dwóch nowych statków rozpocznie się najprawdopodobniej pod koniec tego roku.
00:04:03
Rekordowy tunel dnie Bałtyku połączy Niemcy i Danię w 2029 roku (wideo)
00:04:15
Największe kontenerowce świata - przegląd
Polski masowiec zderzył się z suwnicą i żurawiami
Okno Maersk na Azję. Firma otwiera centrum logistyczne w Szanghaju
Służby i instytucje przygotowują się do sezonu zimowego. Spotkanie z udziałem ministra infrastruktury
KE dała zielone światło na unijne finansowanie inwestycji w porcie w Elblągu
Fąfara: w przyszłym roku Orlen może dostarczyć Ukrainie 1 mld m sześc. gazu
Południowa perspektywa na dostęp do morza. Porty Szczecin i Świnoujście bramą dla Dolnego Śląska i Opolszczyzny
10 tys. żołnierzy i funkcjonariuszy będzie pilnować infrastruktury krytycznej