mk
Maersk Line, Mediterranean Shipping Company (MSC) i Hyundai Merchant Marine (HMM) zawarły porozumienie w sprawie zawarcia nowej strategicznej współpracy.
Współpraca jest kombinacją rozwiązań flotowych i handlowych pomiędzy trzema stronami. Maersk Line i MSC przejmują szereg czarterów i operacji statków będących obecnie w strukturach HMM.
Mimo że współpraca formalnie jest poza zakresem aliansu 2M to "zapewni HMM dostęp do sieci 2M".
Maersk Line przekunuje, że współpraca zapewni nowe możliwości dla firmy. Strategiczna współpraca pozwoli firmie "zwiększyć sieć połączeń 2M i obecność w ważnym handlu transpacyficznym” powiedział Søren Toft, Chief Operating Officer, Maersk Line.
Umowa ma wejść w życie w kwietniu 2017 pod warunkiem uzyskania zgody organu nadzorczego.
Początkowy okres współpracy przewidziany jest na trzy lata z możliwością przedłużenia.
Więcej informacji o zmianach w sieci morskich połączeń oraz nowe rozkłady rejsów mają być ujawnione na początku 2017 roku.
00:04:03
Rekordowy tunel dnie Bałtyku połączy Niemcy i Danię w 2029 roku (wideo)
00:04:15
Największe kontenerowce świata - przegląd
Okno Maersk na Azję. Firma otwiera centrum logistyczne w Szanghaju
Służby i instytucje przygotowują się do sezonu zimowego. Spotkanie z udziałem ministra infrastruktury
KE dała zielone światło na unijne finansowanie inwestycji w porcie w Elblągu
Fąfara: w przyszłym roku Orlen może dostarczyć Ukrainie 1 mld m sześc. gazu
Południowa perspektywa na dostęp do morza. Porty Szczecin i Świnoujście bramą dla Dolnego Śląska i Opolszczyzny
10 tys. żołnierzy i funkcjonariuszy będzie pilnować infrastruktury krytycznej